Tanulmányok


A három nagy tartalomszolgáltató lefedettségi térképei A három nagy tartalomszolgáltató lefedettségi térképei

1970. január 1., csütörtök


A válság hatásai az IKT szektorra - irányváltók lehetünk a válság után A válság hatásai az IKT szektorra - irányváltók lehetünk a válság után

1970. január 1., csütörtök


Az NHH mobilinternet gyorsjelentése 2009. december Az NHH mobilinternet gyorsjelentése 2009. december

1970. január 1., csütörtök


Az NHH vezetékes internet gyorsjelentése 2009. november Az NHH vezetékes internet gyorsjelentése 2009. november

1970. január 1., csütörtök


Politikai Kommunikáció az interneten 2009 Politikai Kommunikáció az interneten 2009

1970. január 1., csütörtök


Mobiltelefont használók aránya az USA-ban Mobiltelefont használók aránya az USA-ban

1970. január 1., csütörtök


Az IKT szektor iparpolitikai akcióterve Az IKT szektor iparpolitikai akcióterve

1970. január 1., csütörtök


A két legfontosabb célkitűzés a növekedés és a foglalkoztatás.


Mobilmarketing 2020-ban Mobilmarketing 2020-ban

1970. január 1., csütörtök


Mi tartogathat a következő 10 év?


Közösségi Média az Unióban Közösségi Média az Unióban

1970. január 1., csütörtök


Közösségi média az Eu médiapalettájában.


Közösségi Mádiakutatás Közösségi Mádiakutatás

1970. január 1., csütörtök


Fogyasztók milliói beszélgetnek egymással. Odafigyel Ön arra, amit mondanak?


E-Shopping Report 2009 E-Shopping Report 2009

1970. január 1., csütörtök


A KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami a hazai internetezők online vásárlási szokásait vizsgálja, átfogó képet nyújtva a magyarországi online kereskedelemről.


GKM- elektronikus fizetési tanulmány-2007 GKM- elektronikus fizetési tanulmány-2007

1970. január 1., csütörtök

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy iPad?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak