Magyarországon is a szeretet a legmenőbb márka

Magyarországon is a szeretet a legmenőbb márka

Kezdik belakni a Facebookot a hazai cégek, de jellemzően az óvatos próbálgatás korszakát élik, offline kampányokon keresztül csábítják márkaoldalaikra a felhasználókat, jellemzően határozott idejű kampányokban gondolkoznak, miközben a közösségi márkaoldalak működtetése folyamatos feladat. A szakértők szerint a "szeretet" márkáknak nagyobb esélyük van a sikerre.

Szakvélemény

Kibillent a médiapiac egyensúlya

Kibillent a médiapiac egyensúlya Ha a hazai médiapiac tovább megy az AV/CT vonalon, egyszerűen belegyalogol a Dunába. A Facebook nagyjából egy év alatt 10 dollárt keres felhasználónként. 2200 Ft-ot felhasználónként évente. 183 Ft-ot felhasználónként havonta.

Többszázezer rajongó egyetlen applikációval

Többszázezer rajongó egyetlen applikációval Baromi irigy vagyok, az van. Mi a francért nem nekem jutott eszembe az a kampány, ami a napokban futott a Facebook-on? Lett volna ügyfelem, aki egy ilyenért aranyba foglalja a nevem, és örök életre szóló megbízást ír alá velem. Mert azért ez nem semmi: két ügyes alkalmazással pár nap alatt 800 ezernél több követőt összegyűjteni, úgy, hogy mindenféle adatokat megadtak a felhasználók.

Arccal a tartalom felé!

Arccal a tartalom felé! A UPC-ről sok rossz dolgot olvastam már, tény, egy ekkora szolgáltatónál már csak a magas megrendelői szám miatt is sok a panasz.


További szakvélemények  További szakvélemények

Blog

Facebook nyavalygás

Jól taktikázott a Facebook a tőzsdére lépésnél.

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

NewsAgent
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Közeleg a Facebook-story újabb felvonása, az elsődleges részvénykibocsátás. A bő 100 milliárd dollár...

  2012. április 10., kedd

Már a demokratikus országokban is egyre gyakrabban szűrik az online tartalmakat. Az EU ennek kapcsán új...

  2011. május 30., hétfő

A Twitter azt tervezi, hogy a Facebook pages-hez hasonló márkaoldalakat indítana, mindezt természetesen a...

  2011. április 6., szerda

A Foursquare elindított egy weboldalt, hogy bemutassa, milyen márkák érhetőek el a hálózatán. Ezzel...

  2011. április 5., kedd

A comScore felmérései szerint februárban az online hirdetések harmada a Facebook-on jelent meg. Azonban a...

  2011. április 5., kedd

Közösség rovat korábbi hírei Rovat korábbi hírei

Letiltott a facebook...nem csinaltam semi roszat.

snr 2017. március 11., szombat

Hasznos weboldal volt, de sajnos nem elérhető már. A mobilpiacon a https://www.tarifaexpert.hu/ olyan oldal,...

Vellvah 2016. augusztus 25., csütörtök

Már mindenki mindent lop az internetten! Senki és semmi nincsen biztonságban!! A titkos szolgálatok a goole a...

Kopácsi János 2013. november 6., szerda

Ezt könnyen el tudom képzelni, hogy az ékszerek fogytak, mivel azokat nem nehéz megjeleníteni online sem. De...

Zsanett 2013. szeptember 2., hétfő

Én ismerem a Brandbank.com-ot. Profik az tény. Jót tesz a webshopos meg egyáltalán az online kereskedelmi...

Jancsi 2013. augusztus 30., péntek

Keleti és nyugati online óriások SzófiábanOktóber 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást, Szófiában. Az eseményen több mint 45 ország 5000 ezer szakembere vett részt. Ez az év egyik legnagyobb kelet európai szakmai...2011. december 8., csütörtök

Új videós műhely alakul - Interjú Hámori BarbarávalKötetlenebb, lazább és webesebb műsorgyártást ígér a két televíziós csatornát is működtető Origo Zrt. szórakoztató tartalmakért felelős vezetője.Amíg a klasszikus televíziózásban egy...2011. március 31., csütörtök

Az orosz piacot célozza a PORT.huA PORT.hu az egyik legnagyobb hazai online regionális szereplő. A mára már száz főt foglalkoztató, egymilliárd forint éves forgalommal bíró cég kulturális programajánló oldalaival hat országban van...2011. február 28., hétfő

Korábbi interjúk Rovat korábbi hírei

Eseménynaptár

Smartmobil ´12 konferencia
A mobil fejlesztői szakma vezető nemzetközi szereplői, köztük Mills ″Chief Wonka″ (UsTwo), Marc Toumelin (Microsoft), Robbie Douek (Google) is ott lesznek március 29-én a RaM Colosseumban.

Startup Underground konferencia
Az StartUP Underground Konferencia a hazai induló technológiai vállalkozások közös eszmecseréje, kötetlen versengése és inspiratív, tanulási közege. Célja, hogy a befektetőket összehozza a legújabb startupokkal, legfrissebb ötletekkel. Missziója az európai "entrepreneurs" eszme hazai elterjesztése, hogy minél több magyar stratup fejlődjön ki, jusson tőkéhez, majd hódítsa meg a világpiacot!

Hírlevélre feliratkozás

Bill Gates vagy Steve Jobs?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak