Marketing

2012.
09.11.
14:47
0 hozzászólás

Fizetés helyett közvélemény kutatás?

Címkék: Google | kiadó | felmérés


Tizennyolc hónappal ezelőtt a Google új rendszert mutatott be a kiadók számára, amellyel olyan olcsó termékeket terjeszthetnek, mint az online újságok. Ahhoz, hogy a felhasználók hozzáférjenek a weboldalhoz, részt kell venniük egy rövid, egyetlen kérdésből álló közvélemény kutatáson.

2012.
08.13.
16:32
1 hozzászólás

Hollywoodi nyomásra megváltoztatja a Google keresőjét

Címkék: Google


Mától jelentős változtatások léptek életbe a Google kereső algoritmusában, és ennek megfelelően a keresési eredmények közt hátrébb kerültek a szerzői jogokat sértő weboldalak.

2012.
06.04.
13:52
0 hozzászólás

Szembemegy a reklámipar érdekeivel a Microsoft

Címkék: Microsoft | reklám | hirdetés | internet | böngésző


A reklámipar felháborodott a Microsoft tervén, miszerint új böngészőjében nem lehetne nyomon követni a felhasználó internetezési szokásait, és ennek megfelelő hirdetéseket ajánlani. Ez ellentmond a jelenleg hatékony és nyereséges online hirdetési szokásoknak.

2012.
05.15.
13:41
2 hozzászólás

Egyre közösségibbek a kisvállalkozások

Címkék: közösségi média | hirdetés


A brit kisvállalkozások már inkább hirdetnek a közösségi hálózatokban, mint a nyomtatott felületeken. Manapság a kisvállakozások egyharmada a Facebookon bővíti ügyfélkörét.

2012.
05.07.
15:16
0 hozzászólás

Elégedetlenek a Facebook hirdetői

Címkék: facebook | tőzsde


Ahogy közeledik a Facebook tőzsdei megjelenése, a kibocsátásban rejlő növekedési lehetőség elismerése mellett egyre többen megkérdőjelezik, hogy a közösségi oldal képes-e üzletileg is helytállni, képes-e a hirdetési piacon megfelelő felületekkel megjelenni. Mark Zuckerberg régóta azt hangoztatja, hogy a pénz másodlagos a Facebook számára, első a felhasználói élmény javítása. Szerinte a hirdetések csak arra szolgálnak, hogy a hálózat szélesebb körben terjeszthesse nyitottságát. Kérdés, hogy ez megnyugtatja-e a befektetőket.

2012.
03.27.
15:02
0 hozzászólás

Új irányt vett a Google hirdetése

Címkék: Google


Az évekig tartó online reklámra való összpontosítás után a Google határozottan eltérő irányt vesz termékei promotálásában, és több pénzt költ a hagyományos hirdetésekre.

2011.
10.04.
13:52
0 hozzászólás

A fiatalok alig kattintanak

Címkék: hirdetés


Az internet használók alig több mint fele kattintott valamilyen online hirdetésre az elmúlt fél évben.

2011.
08.08.
15:50
0 hozzászólás

Nem érnek célba a célzott hirdetések

Címkék: hirdetés


A Nielsen piackutató óriás jövő héttől újfajta mérési módszert tesz elérhetővé az online banneres hirdetések figyelésére. Erre egy olyan felmérés után van szükség, mely azt mutatta ki, hogy a célzott hirdetések sok esetben nem működnek megfelelően.

2011.
08.01.
15:13
0 hozzászólás

A cégek 80%-a már hirdet a Facebookon Amerikában

Címkék: Facebook


A hirdetők egyre nagyobb figyelmet fordítanak a közösségi oldalakra. Az eMarketer becslései szerint idén a több mint száz embert foglalkoztató amerikai vállalatok 80 százaléka folytat majd marketing tevékenységet a Facebook-on vagy a Twitteren.

2011.
06.17.
14:33
0 hozzászólás

Nehézkes jelentések a reklámpiacról

Címkék: reklámköltés | IAB Hungary


Az online reklámköltésekről szóló éves jelentés rendszerint elég későn kerül a nyilvánosság elé idehaza. A 2010-es adatok például idén áprilisban jelentek meg, ami jogosan veti fel a kérdést: mi tart ilyen sokáig? Megkérdeztük a jelentést készítő IAB Hungary-t.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Online utazás

Egy vezető amerikai gazdasági portál előrejelzése szerint a 2009-es recesszió követően idén lendületes növekedés várható az online utazási irodák piacán, 2012-re már 7 százalékos gyarapodásra számítanak elemzőik. Megkérdeztük az itthoni nagyokat, mire számítanak az idei szezonban, hogyan vészelték át a tavalyi szűk esztendőt.

Robbanásszerű fejlődés előtt állnak a hazai online utazási portálok Robbanásszerű fejlődés előtt állnak a hazai online utazási portálok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak