Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 1 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
07.11.
08:38
0 hozzászólás

Személyre szabott hirdetés az iPhone-on

Címkék: Apple | iTunes | adatvédelem | vásárlási szokások


Az Apple-nek az sem jelent problémát, hogy személyre szabott hirdetések árasszák el az iPhone tulajdonosokat. Ehhez csupán arra van szükség, hogy a cég kiértékelje a 150 millió felhasználójának vásárlási szokásait, így pedig célcsoportokat lehet meghatározni az iAd hirdetési platformon. Persze mindez komoly adatvédelmi aggályokat vet fel.

Hírlevélre feliratkozás

Bill Gates vagy Steve Jobs?

További villámkérdések  Szavazás állása

Mi értelme van az MTI-nek?

Rendhagyó dologra vállalkoztunk. Arra tettünk kísérletet, hogy megvizsgáljuk, milyen arányban hasznosulnak a Magyar Távirati Iroda által készített anyagok fontos hazai hírfelhasználó portálokon. Ami egyben természetesen a saját tartalom nagyságrendjére is utal.

Mi értelme van az MTI-nek? Mi értelme van az MTI-nek?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak