Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 1 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
07.11.
08:38
0 hozzászólás

Személyre szabott hirdetés az iPhone-on

Címkék: Apple | iTunes | adatvédelem | vásárlási szokások


Az Apple-nek az sem jelent problémát, hogy személyre szabott hirdetések árasszák el az iPhone tulajdonosokat. Ehhez csupán arra van szükség, hogy a cég kiértékelje a 150 millió felhasználójának vásárlási szokásait, így pedig célcsoportokat lehet meghatározni az iAd hirdetési platformon. Persze mindez komoly adatvédelmi aggályokat vet fel.

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak