Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 2 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
08.02.
13:37
0 hozzászólás

A politika és a foci rázta fel a reklámpiacot

Címkék: Saleshouse | online marketing | reklámköltés


Egyre több látogató számára mind több reklámot helyeznek el a hirdetők az interneten. Az online szelet változatlanul növekszik, a tavaszi országgyűlési választások és a foci-vébé nagy lökést adtak az elmúlt félév hirdetői kedvének. Sales house-okat kérdeztünk az online reklámpiac második negyedéves alakulásáról.

2010.
04.21.
14:25
0 hozzászólás

A közösségi oldalak húzzák idén az online reklámköltéseket

Címkék: online marketing | saleshouse | IAB | negyedéves jelentés


A digibiz.hu megkísérelte előrevetíteni az idén várható online értékesítések alakulását és a várható költéseket. Az általunk megkeresett nagyobb sales house-ok és kiadók, valamint a ma közzétett Magyar Médiaindex felmérés szerint, 2010 második negyedévében nő az internet reklámbevétele - a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva. Amerikában rekord év volt a 2009-es év.

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak