Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 2 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
06.17.
14:33
0 hozzászólás

Nehézkes jelentések a reklámpiacról

Címkék: reklámköltés | IAB Hungary


Az online reklámköltésekről szóló éves jelentés rendszerint elég későn kerül a nyilvánosság elé idehaza. A 2010-es adatok például idén áprilisban jelentek meg, ami jogosan veti fel a kérdést: mi tart ilyen sokáig? Megkérdeztük a jelentést készítő IAB Hungary-t.

2010.
08.02.
13:37
0 hozzászólás

A politika és a foci rázta fel a reklámpiacot

Címkék: Saleshouse | online marketing | reklámköltés


Egyre több látogató számára mind több reklámot helyeznek el a hirdetők az interneten. Az online szelet változatlanul növekszik, a tavaszi országgyűlési választások és a foci-vébé nagy lökést adtak az elmúlt félév hirdetői kedvének. Sales house-okat kérdeztünk az online reklámpiac második negyedéves alakulásáról.

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak