Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 148 találat van a digibiz.hu oldalon

2012.
08.30.
15:28
0 hozzászólás

Banner hirdetésen a luxus márkák

Címkék: web | hirdetés | online | luxus | márka | domain | marketing


A luxusmárkák körében is egyre nagyobb hangsúlyt kap az online és a mobil marketing.

2012.
06.22.
15:59
0 hozzászólás

Töretlenül nő az online költés

Címkék: online | hirdetés | gazdaság


Hatalmasra nőttek az online költések Európában, annak ellenére, hogy a gazdaság bizonytalan lábakon áll. Egy idei felmérés szerint a marketingesek és a márkák továbbra is rengeteg pénzt fordítanak az online-ra, a digitális hirdetési kiadások elérték a 20,9 milliárd Eurót tavaly. Egy évvel korábban még csak 18,3 milliárd Euró volt ez az összeg.

2012.
05.21.
12:33
0 hozzászólás

Kína lesz az online vásárlás piacvezetője

Címkék: Kína | online kereskedelem


Több elemző jóslata szerint néhány éven belül Kína lehet a legnagyobb online piac a világon.

2012.
03.22.
10:34
0 hozzászólás

Előremenekülő online könyvesek

Címkék: online kereskedelem | könyv | Bookline | Libri | Amazon


Cégátalakulások, felvásárlás - ezek a hírek jellemezték az online könyvpiacot az elmúlt hónapokban. A négy nagy internetes könyvforgalmazó cég különféle receptek alapján próbál meg lavírozni a pénzügyi válság sújtotta Magyarországon. Ketten - a Libri és a Bookline - inkább előremenekülnek, és bővítik a termékkínálatukat. Míg a Bookline - Shopline néven - valódi internetes nagyáruház létrehozásán dolgozik, addig a Libri a Port.hu felvásárlásával a kultúra területén maradna. Egyelőre senki nem tudja megmondani, melyik stratégia lesz eredményesebb.

2012.
03.18.
17:47
0 hozzászólás

Idén tovább stagnál az online hirdetési piac?

Címkék: online marketing


A tavalyi évben az online költések alig növekedtek, mert a szűkülő piacon a televíziók jelentősen csökkentették a hirdetések árát. A megkérdezett szakemberek szerint az idei évet a mobilos tartalmak és a menetrendszerűen bekövetkező sportesemények menthetik meg. A nemzetközi trendek azt mutatják, hogy a hirdetők egyre inkább a közösségi hálózatokban költik el az online hirdetésre szánt forrásaikat. Nem látszik, hogy itthon meg lenne a válasz kihívásra.

2011.
11.30.
10:54
0 hozzászólás

A videó a leggyorsabban növekvő online hirdetési forma

Címkék: videó | marketing | hirdetés | online


Egyre nagyobb szerephez jutnak az online videó hirdetések, így 2012-ben 43,1%-os növekedést produkál az USA-ban az előrejelzések szerint. Nagy Britanniában is jelentős növekedés várható.

2011.
09.16.
15:33
0 hozzászólás

Offline PayPal fizetés, online Google hitelkártya

Címkék: Ebay | PayPal | bankkártya | elektronikus fizetés | hitelkártya | online fizetés


A PayPal hamarosan olyan kártyát bocsát ki, amellyel az amerikai vásárlók az eBay tulajdonában lévő szájttal partnerségre lépő áruházakban is fizetni tudnak majd, eközben a Google online hitelkártya elindításán dolgozik.

2011.
08.31.
13:13
0 hozzászólás

130 milliárd felett az online kereskedelem

Címkék: online kereskedelem


A GKIeNET felmérése kimutatta, hogy Magyarország online kereskedelme a tavalyi év folyamán is növekedett, 133 milliárdos forgalmat bonyolított.

2011.
07.18.
11:42
0 hozzászólás

A tévétársaságok nem veszik komolyan az online videót

Címkék: tévé | online


Míg a hálózatokról a kábeltévére váltás a technikai fejlődés része volt, addig a tartalmaknak tévéből az internetre költözése forradalmi változás. A hagyományos televíziós társaságok azonban azt remélik, hogy az új internetes piac csak egy lesz a számos bevételi forrásuk közül, amikor már alábbhagy az érdeklődés a webes tartalmak iránt.

2011.
06.14.
15:08
0 hozzászólás

Kiugróan magas lesz az online költés 2015-re

Címkék: online költés


A reklámkiadások világszerte idén az eMarketer szerint 3,9 százalékkal nőhetnek, és elérhetik a 494 milliárd dollárt.

|« első « előző 12 3 4 5 6 7 8 9 ...14 15 következő » utolsó »|

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak