Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 7 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
02.14.
09:34
0 hozzászólás

Milliárdnyi merevlemezen a világ tudása

Címkék: információ | kutatás


Egy kutatás során megállapították, hogy annyi adatot tárolunk a világban, ami cd-kre rendezve elérne a holdig, könyvekbe nyomtatva lefedné Kínát 13 rétegbe rendezve. Ugyanakkor egyre nagyobb a különbség a fejlett és a fejlődő országok között.

2010.
11.04.
09:30
0 hozzászólás

Több netező kevesebbet vásárol

Címkék: Tesco | kutatás | online vásárlás | internet


Egyre többen interneteznek a világon, ez több vásárlót hoz az online boltoknak, ám ez nem jelent egyenesen arányosan több vásárlást is. Egy nemrég elkészült kutatás szerint leginkább elektronikai cikket vesznek a világhálón keresztül, ám az élelmiszer vásárlás is száma is emelkedett az elmúlt években.

2010.
08.12.
07:48
0 hozzászólás

Dupla annyit netezünk, mint tavaly

Címkék: internet | kutatás


Egy felmérés szerint az elmúlt öt évben nyolcszorosára nőtt a magyarok netezéssel töltött ideje, így ma havonta átlagosan 240 millió órát töltünk a világhálón. A kutatásból jól látszik, hogy míg néhány éve a szélessávú internet elérés egy magasabb társadalmi réteghez kötődött, addig ma ez már nem így van.

2010.
08.06.
11:10
0 hozzászólás

A közösségi oldalak billiós károkat okoznak

Címkék: Twitter | Facebook | kutatás | Közösségi oldal


Ha bevalljuk, ha nem, akinek van net-elérése a munkahelyén, az biztosan felnézeget a Twitterre és a Facebookra még akkor is ha dolgoznia kellene. Egy friss kutatás szerint ez 14 milliárd font, vagyis 4,7 billió forint kárt okoz a brit gazdaságnak. Ennek tudatában csak idő kérdése, hogy mikor tiltják be ezeket akár a munkaszerződésben is.

2010.
07.28.
17:50
0 hozzászólás

Kíváncsibbak vagyunk az EU-s átlagnál

Címkék: piackutatás | internet


Egy most kiadott felmérés szerint a 22 százalékos EU-s átlaghoz képest jóval többször (39%) tájékozódik a magyar lakosság a világhálón az egyes termékekről és szolgáltatásokról. Főként gyógyszerekre és kozmetikumokra keresünk, a vásárlást még inkább a boltokban végezzük.

2010.
07.09.
14:22
0 hozzászólás

Apró közösségekből áll össze a Twitter felhasználótábora

Címkék: Twitter | kutatás


Azt hinné a felhasználó, hogy a Twitteren könnyen hatalmas tömegeket tud maga mögé állítani, egy-egy jól eltalált bejegyzéssel, hiszen ez egy nyitott, mindenki számára elérhető felület. Egy a napokban közzétett kutatás szerint azonban leginkább itt is csak a szűk baráti körök, és maximum azok barátai követik egymás rezdüléseit a közösségi oldalon.

2010.
03.03.
10:35
0 hozzászólás

Az internetes hirdetések segítenek takarékoskodni

Címkék: kutatás | online kereskedelem | internetes fizetés | digitális üzlet


Az About.com kutatása szerint bár a vezető gazdasági mutatók felfele tekintgetnek, a fogyasztók 2010-ben is a takarékosság mellett kötelezik el magukat. A kutatás szerint a kinyomtatható ajánlatok és tippek kapják a legtöbb figyelmet.

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak