Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 3 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
06.14.
10:35
0 hozzászólás

Amerikai előválasztások: a YouTube általában az esélytelenebb pályázóknak kedvez

Címkék: Látogatottsági statisztika | választás | kampány | internet | YouTube


Az Egyesült Államokban zajló előválasztásokon egyre nagyobb sikert aratnak azok a jelöltek, akiknek eddig esélyük sem volt a nagy pártokkal szemben. A webes kampányvideóktól kezdve, az internetes adománygyűjtési akciókon át, a világháló egy sor eszközt ad a politikusok kezébe kampányaik során. Nem volt ez máshogy hazánkban sem, történelmi internetes látogatottságot generált az áprilisi választás.

2010.
03.31.
11:55
0 hozzászólás

Megnéztük, hogy lehet-e világhálóval választópolgárt fogni

Címkék: politika | választási kampány | online marketing | iWiW | választás 2010


Az amúgy is visszafogott 2010-es kampány alatt a pártok alig használják ki a netes jelenlétben, online korteskedésben rejlő lehetőségeket. Melyek volnának ezek a lehetőségek, és mi az oka a keskeny sávú politikai elérésnek Magyarországon? A politikai szándékokra nem, a világhálót használó kampánystratégiákra viszont kíváncsiak vagyunk.

2010.
03.29.
11:12
0 hozzászólás

Életre kelt brand - mennyit érnek az online reklámok fiktív szereplői?

Címkék: online marketing | reklámkampány | látogatottság-növekedés | iWiW


Lelkes Emese, Vatera Vera és a Feledékeny Ingatlanos olyan figurák, amelyek a köréjük épülő sztorikkal mérhető látogatottság-növekedést generáltak kampányaik alatt. Kérdés, hogy a párhetes online felhajtás behozza-e árát, és ha nem, mi az interaktív reklámok közvetlen és közvetett haszna.

Hírlevélre feliratkozás

iPhone vagy Blackberry?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak