Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 47 találat van a digibiz.hu oldalon

2012.
12.19.
16:03
0 hozzászólás

4 milliárd dollár mobil hirdetésre

Címkék: hirdetés | mobil | Facebook | Twitter


Egy kutatás szerint év végére az Egyesült Államok mobil hirdetésekre fordított költése eléri a 4 milliárd dollárt, aminek nagy részét a Facebook és a Twitter teszi ki.

2012.
09.21.
14:16
0 hozzászólás

Mindenkit megelőz a Google hirdetési bevétele

Címkék: Google | hirdetés


Idén a Google egymaga birtokolja az Egyesült Államokban a digitális hirdetési bevételeinek 41,3 százalékát.

2012.
08.30.
15:28
0 hozzászólás

Banner hirdetésen a luxus márkák

Címkék: web | hirdetés | online | luxus | márka | domain | marketing


A luxusmárkák körében is egyre nagyobb hangsúlyt kap az online és a mobil marketing.

2012.
08.27.
16:18
0 hozzászólás

A mobil hirdetés izgalmas

Címkék: mobil | hirdetés | display


A mobil hirdetések mostanra már magasabb kattintási arányt érnek el, mint a display webes hirdetések, és a jövőben ez csak tovább fokozódhat. Az internet felhasználókat évek óta szinte elárasztják a hirdetések, azonban mobil felületen ez még újdonságnak, és éppen ezért izgalmas tevékenységnek számít.

2012.
06.22.
15:59
0 hozzászólás

Töretlenül nő az online költés

Címkék: online | hirdetés | gazdaság


Hatalmasra nőttek az online költések Európában, annak ellenére, hogy a gazdaság bizonytalan lábakon áll. Egy idei felmérés szerint a marketingesek és a márkák továbbra is rengeteg pénzt fordítanak az online-ra, a digitális hirdetési kiadások elérték a 20,9 milliárd Eurót tavaly. Egy évvel korábban még csak 18,3 milliárd Euró volt ez az összeg.

2012.
06.04.
13:52
0 hozzászólás

Szembemegy a reklámipar érdekeivel a Microsoft

Címkék: Microsoft | reklám | hirdetés | internet | böngésző


A reklámipar felháborodott a Microsoft tervén, miszerint új böngészőjében nem lehetne nyomon követni a felhasználó internetezési szokásait, és ennek megfelelő hirdetéseket ajánlani. Ez ellentmond a jelenleg hatékony és nyereséges online hirdetési szokásoknak.

2012.
05.15.
13:41
0 hozzászólás

Egyre közösségibbek a kisvállalkozások

Címkék: közösségi média | hirdetés


A brit kisvállalkozások már inkább hirdetnek a közösségi hálózatokban, mint a nyomtatott felületeken. Manapság a kisvállakozások egyharmada a Facebookon bővíti ügyfélkörét.

2012.
04.18.
14:09
0 hozzászólás

A Facebook emeli a hirdetései árát, a Google pedig csökkenti

Címkék: Facebook | Google | hirdetés


Miközben a Google egyre olcsóbban ad egy kattintást árát (CPC), addig a Facebook jelentősen emelni tudta az árait, igaz a kattintásszám egyre csökken.

2012.
04.16.
16:38
0 hozzászólás

Csökken az érdeklődés a Facebook hirdetések iránt?

Címkék: Facebook | hirdetés


Nyolc százalékkal csökkent a Facebook hirdetések átkattintási aránya 2011 utolsó negyedéve és 2012 első negyedéve között az Egyesült Államokban.

2012.
04.10.
13:22
0 hozzászólás

Többet költenek keresési hirdetésre

Címkék: hirdetés


A keresés talán nem a legizgalmasabb területe az online hirdetésnek, azonban a "legnagyobb hajtóereje a beruházás megtérülésének" - állítja az Abobe új jelentésében.

|« első « előző 12 3 4 5 következő » utolsó »|

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Jelenleg 500 MB-os mobilnet csomagra havi 2000 forinttól elő lehet fizetni, a 3-4 GB-os csomagok ára 4000 forint, a 7-14 GB-osaké pedig 6000 forint körül van. Ezzel párhuzamosan a vezetékes előfizetések ára sebességtől és adatmennyiségtől függően 2800 (1 GB) és 14000 forint között mozog, de van olyan csomag is, amely 4000 forint körüli összegért biztosít korlátlan hozzáférést.

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak