Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 47 találat van a digibiz.hu oldalon

2012.
12.19.
16:03
0 hozzászólás

4 milliárd dollár mobil hirdetésre

Címkék: hirdetés | mobil | Facebook | Twitter


Egy kutatás szerint év végére az Egyesült Államok mobil hirdetésekre fordított költése eléri a 4 milliárd dollárt, aminek nagy részét a Facebook és a Twitter teszi ki.

2012.
09.21.
14:16
0 hozzászólás

Mindenkit megelőz a Google hirdetési bevétele

Címkék: Google | hirdetés


Idén a Google egymaga birtokolja az Egyesült Államokban a digitális hirdetési bevételeinek 41,3 százalékát.

2012.
08.30.
15:28
0 hozzászólás

Banner hirdetésen a luxus márkák

Címkék: web | hirdetés | online | luxus | márka | domain | marketing


A luxusmárkák körében is egyre nagyobb hangsúlyt kap az online és a mobil marketing.

2012.
08.27.
16:18
0 hozzászólás

A mobil hirdetés izgalmas

Címkék: mobil | hirdetés | display


A mobil hirdetések mostanra már magasabb kattintási arányt érnek el, mint a display webes hirdetések, és a jövőben ez csak tovább fokozódhat. Az internet felhasználókat évek óta szinte elárasztják a hirdetések, azonban mobil felületen ez még újdonságnak, és éppen ezért izgalmas tevékenységnek számít.

2012.
06.22.
15:59
0 hozzászólás

Töretlenül nő az online költés

Címkék: online | hirdetés | gazdaság


Hatalmasra nőttek az online költések Európában, annak ellenére, hogy a gazdaság bizonytalan lábakon áll. Egy idei felmérés szerint a marketingesek és a márkák továbbra is rengeteg pénzt fordítanak az online-ra, a digitális hirdetési kiadások elérték a 20,9 milliárd Eurót tavaly. Egy évvel korábban még csak 18,3 milliárd Euró volt ez az összeg.

2012.
06.04.
13:52
0 hozzászólás

Szembemegy a reklámipar érdekeivel a Microsoft

Címkék: Microsoft | reklám | hirdetés | internet | böngésző


A reklámipar felháborodott a Microsoft tervén, miszerint új böngészőjében nem lehetne nyomon követni a felhasználó internetezési szokásait, és ennek megfelelő hirdetéseket ajánlani. Ez ellentmond a jelenleg hatékony és nyereséges online hirdetési szokásoknak.

2012.
05.15.
13:41
0 hozzászólás

Egyre közösségibbek a kisvállalkozások

Címkék: közösségi média | hirdetés


A brit kisvállalkozások már inkább hirdetnek a közösségi hálózatokban, mint a nyomtatott felületeken. Manapság a kisvállakozások egyharmada a Facebookon bővíti ügyfélkörét.

2012.
04.18.
14:09
0 hozzászólás

A Facebook emeli a hirdetései árát, a Google pedig csökkenti

Címkék: Facebook | Google | hirdetés


Miközben a Google egyre olcsóbban ad egy kattintást árát (CPC), addig a Facebook jelentősen emelni tudta az árait, igaz a kattintásszám egyre csökken.

2012.
04.16.
16:38
0 hozzászólás

Csökken az érdeklődés a Facebook hirdetések iránt?

Címkék: Facebook | hirdetés


Nyolc százalékkal csökkent a Facebook hirdetések átkattintási aránya 2011 utolsó negyedéve és 2012 első negyedéve között az Egyesült Államokban.

2012.
04.10.
13:22
0 hozzászólás

Többet költenek keresési hirdetésre

Címkék: hirdetés


A keresés talán nem a legizgalmasabb területe az online hirdetésnek, azonban a "legnagyobb hajtóereje a beruházás megtérülésének" - állítja az Abobe új jelentésében.

|« első « előző 12 3 4 5 következő » utolsó »|

Hírlevélre feliratkozás

Origo vagy Index?

További villámkérdések  Szavazás állása

Mekkora az online adózási söralátét?

A kormányfő által még a kampány során használt söralátét-hasonlat éppen azt az attitűdöt fejezi ki, amiről a - törvénytisztelő - állampolgár az adózás kapcsán álmodik: ha már adózni kell, járjon ez a legkevesebb macerával. De vajon hogyan váltak be azok a kezdeményezések, amelyek az adózás egyszerűsítését hivatottak szolgálni, és mi a helyzet a kormányváltás időszakán átívelő, hasonló célú projektekkel?

Mekkora az online adózási söralátét? Mekkora az online adózási söralátét?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak