Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 3 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
12.15.
09:28
0 hozzászólás

A tehetségkutatóknak nem terep az internet

Címkék: Megasztár | X-Faktor | blog


Sokan a #megafaktor címkével jelölik a twitteren azokat a bejegyzéseket, amik az X Faktor és a Megasztár műsorokkal kapcsolatosak. Ez a két műsor mindenképpen az ősz slágere, és megmondom őszintén, még tavasszal úgy döntöttem, kivételesen végig is nézem mindkettőt. Ennek elsősorban nem szakmai okai vannak - egész egyszerűen gyarló módon érdekel -, de természetesen nem tudom nem szakmai szemmel is nézni.

2010.
11.22.
14:15
0 hozzászólás

Sztárcsinálás Facebook módra

Címkék: Facebook | TV | X-Faktor


Király L. Norbertnek nagyjából a semmiből egy-két hónap alatt 115 000 követője lett a Facebook-on, az utolsó adás után néztem, több mint 15 000 ember csatlakozott az oldalához. Ha így halad hamarosan a legtöbb rajongóval rendelkező hazai előadó lesz. Ha jól csinálja, már ezzel a profillal egyedül képes lesz a karrierjét a műsor után tovább építeni.

2010.
11.09.
15:10
0 hozzászólás

Az RTL hagyja elúszni a YouTube-os nézettséget

Címkék: reklám | Kína | X-faktor


Hírekből, kis színesekből lehet tudni, hogy Kínában lopják a tévécsatornákat: engedély nélkül teszik azokat fel helyi kábeltévék a kínálatukba. És az ott akár azonnal milliós elérést jelent. De nemcsak az adást lopják, hanem a reklámokat is: a reklámblokkok helyén nem a lopott csatorna saját reklámja fut, hanem az adott kábelszolgáltató bekever helyi reklámokat. Így tehát a számára ingyen tartalomban futó reklámot adja el.

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy iPad?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak