Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 5 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
01.31.
14:48
0 hozzászólás

Kevés cég kezeli jól a facebookos rajongóit

Címkék: Facebook | Starbucks | Coca Cola


Megvizsgálták, hogy miben rejlik a legnagyobb Facebook márkák sikere. A Starbucks, a Coca Cola és az Oreo keksz gyártó több milliós rajongótáborral rendelkezik a közösségi oldalon. Ennek kulcsa a mindennapos aktivitásban, az érdekességekben, játékokban van.

2011.
01.20.
13:45
0 hozzászólás

A Starbucksban már mobillal is lehet fizetni

Címkék: Starbucks | mobilfizetés


Szerdától a Starbucks kávézólánc 6800 üzletében lehet már mobiltelefonnal fizetni. A rendszer a már sikeresnek számító kártyarendszerükre épül, és az ígértek szerint hamarosan az Android tulajdonosok számára is elérhető lesz.

2010.
06.29.
07:46
0 hozzászólás

Cenzúrázza a DM a Facebook-ot?

Címkék: Facebook | DM | Starbucks | Nestlé


Most éppen a Drogerie Markt német üzletláncról terjedt el, hogy cenzúrázta a Facebook-on a magyarok által létrehozott "Követnek a DM-ben a biztonsági őrök, de miért?" csoportot. A cég elutasítja a vádat.

2010.
06.16.
16:55
0 hozzászólás

Elijeszti hazai rajongóit a Starbucks

Címkék: Starbucks | Wifi


Végre megjelent a Starbucks.hu. Az oldal illeszkedik ugyan a nemzetközi arculatba, de kihívásokkal küzd: még mindig a kecsegtető: "hamarosan megnyitunk" szöveg jelenik meg a felületen. Tegnap nagy port kavart az is, a cég pr csapata meggondolatlanul törölte a hazai rajongói klubot.

2010.
06.15.
16:30
0 hozzászólás

Budapesten a Starbucks - weboldal és wifi nélkül

Címkék: Starbucks | Wifi


A hírek szerint ma nyílt meg a Starbucks régen várt kávézója a Westendben, a neten egyelőre nem sok látszik a nemzetközi kávézólánc első hazai leányából. Pedig az Egyesült Államokban mától ingyen adja a kávé mellé a wifit, ami eddig két óránként 4 dollárba került.

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak