Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 3 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
02.17.
00:03
0 hozzászólás

"Jelentős növekedés előtt áll a hazai internetes hirdetési piac"

Címkék: Sanoma | origo.hu | Thinkdigital


Szávuly Krisztián négy év után hagyta el a Sanomát, hogy elvállalja a görög tulajdonosi hátterű Thinkdigital ügyvezetői pozícióját. Az origo-t is megjárt szakember szerint a hírportálnak az innováció, a piacteremtés az erőssége, de puhábbak a követelmények. A Sanoma a hatékony bevételtermelésben erős, de akvizícióival inkább csak követi a piaci trendeket. Az új saleshousenak az év végére fél és egymillió közötti elérést jósol.

2011.
02.09.
22:53
0 hozzászólás

Bajban a Sanoma Budapest?

Címkék: Sanoma


Az elmúlt két évben folyamatosan hagyják el, általában hasonló indokokkal a kulcsvezetők a Sanomát, legutóbb Kürti István kereskedelmi igazgató távozott. A kiadónak a magazin piacon csökkenő reklámköltésekkel, az interneten pedig zsugorodó látogatásszámmal kell szembenéznie. Kérdés, hogy a mára már megkopott online termékpaletta képes lesz-e pótolni a kieső bevételeket?

2011.
02.04.
10:01
0 hozzászólás

Káosz után konszenzus az online hirdetési piacon

Címkék: hirdetés | IAB Hungary | Origo | Kirowski | Sanoma | Upfront


Másfél éve próbálnak egységes hirdetési méreteket megfogalmazó ajánlást megalkotni a hirdetési piac szereplői a Magyar Reklámszövetséghez kötődő IAB Hungary keretein belül, eddig eredménytelenül. Pár napja, január 26-án futott neki újra egy friss munkacsoport a feladatnak. Mindenki lelkes és támogatja az ötletet, ám azt ma senki nem meri megjósolni, hogy ezúttal sikerül-e egyezségre jutni a méret sztenderdekről, pedig alkalmazásuk nem is lenne kötelező. A globális kampányok egységes méreteket igényelnek.

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Itthon a repülőjegyek és hotelek árait összevető szájtok kora még nem jött el, de a műszaki cikkek, újabban pedig a drogériai termékek és élelmiszerek árai már számtalan portálon összemérhető. Megnéztük, hogyan és milyen elszámolás alapján működnek ezek az oldalak.

Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak