Címketár
[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]
A kifejezésre 2 találat van a digibiz.hu oldalon
2010.
05.05.
10:42
0 hozzászólás
Hanyatlik az Explorer
Címkék:
böngésző
| Opera
| Internet Explorer
| Safari
| Firefox
| Google Chrome
Míg 1993-ban a Microsoft Internet Explorer lefedte a piac 95 százalékát, ma már a 60 százalékot is alig éri el. Elmondhatjuk tehát, hogy átalakul a böngészők piaca, a Chrome előre tör az Internet Explorer rovására, a Firefox pedig beállt 25 százalék közelében.
2010.
03.30.
18:40
0 hozzászólás
Válasszunk új böngészőt, ha arra kér az Unió! - sorrendet állítottunk
Címkék:
böngésző
| Opera
| Internet Explorer
| Safari
| Firefox
| Google Chrome
Az EU rendelkezése nyomán a napokban a hazai internetezőknek azon része is szembesül a kérdéssel, hogy milyen böngészőt használjon a jövőben, akik eddig kizárólag a kék e-betűre klikkeltek a netezés megkezdésekor. Az öt legnépszerűbb browser összehasonlításával nem csak nekik, de a FireFox-hívőknek is igyekszünk változtatni a véleményén.
Legfrissebb
- Keresztbe tett az EU a szélessávú internet fejlesztésének 2013. február 13., szerda
- Hetekre eltűnnek a Facebook felhasználók 2013. február 7., csütörtök
- Egyre több az internetes SuperBowl rajongó 2013. február 4., hétfő
- Sikerrel indul el a Megaupload utódja 2013. január 21., hétfő
- Sokszázezer felhasználót veszített a Facebook év végén 2013. január 15., kedd
- 4 milliárd dollár mobil hirdetésre 2012. december 19., szerda
- Beadta a derekát az Apple, itt a Google Maps iPhone-ra 2012. december 13., csütörtök
- Sportolók, sztárok és szerelem a leggyakoribb keresések között 2012. december 11., kedd
- 20 éves az sms - vajon mi a jövője? 2012. december 3., hétfő
- Lefokozta a Facebook a Zyngát 2012. november 30., péntek
Hírlevélre feliratkozás
Torrent vagy iTunes?
Olajszennyezés és Google
Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak