Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 1 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
12.14.
13:22
0 hozzászólás

A Facebook a fun, a szexi és trendi dolgok hazája - Interjú Bradács Andrással, az Image Factory vezető tanácsadójával

Címkék: interjú | Image Factory


A Facebook akkora közösségi erővé nőtte ki magát, hogy érdemes minden cégnek, műsornak, és egyéb vállalkozásnak jelen lennie azon. A csoportokhoz csatlakozó rajongók száma pedig tükörként mutatja, hogy mi foglalkoztatja az embereket. Éppen ezért tartotta fontosnak az ImageFactory, hogy minden héten összegyűjtse és rendezze ezeket a mozgásokat, amivel hazánkban hiánypótló listát hoztak létre, a Facebookert. Bradács András szerint a közösségi oldalt úgy is felfoghatjuk, mint az interneten elérhető tartalmak rendszerezésére adott harmadik típusú kísérletet.

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak