Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 1 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
12.14.
13:22
0 hozzászólás

A Facebook a fun, a szexi és trendi dolgok hazája - Interjú Bradács Andrással, az Image Factory vezető tanácsadójával

Címkék: interjú | Image Factory


A Facebook akkora közösségi erővé nőtte ki magát, hogy érdemes minden cégnek, műsornak, és egyéb vállalkozásnak jelen lennie azon. A csoportokhoz csatlakozó rajongók száma pedig tükörként mutatja, hogy mi foglalkoztatja az embereket. Éppen ezért tartotta fontosnak az ImageFactory, hogy minden héten összegyűjtse és rendezze ezeket a mozgásokat, amivel hazánkban hiánypótló listát hoztak létre, a Facebookert. Bradács András szerint a közösségi oldalt úgy is felfoghatjuk, mint az interneten elérhető tartalmak rendszerezésére adott harmadik típusú kísérletet.

Hírlevélre feliratkozás

Explorer vagy Firefox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak