Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 5 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
06.17.
14:33
0 hozzászólás

Nehézkes jelentések a reklámpiacról

Címkék: reklámköltés | IAB Hungary


Az online reklámköltésekről szóló éves jelentés rendszerint elég későn kerül a nyilvánosság elé idehaza. A 2010-es adatok például idén áprilisban jelentek meg, ami jogosan veti fel a kérdést: mi tart ilyen sokáig? Megkérdeztük a jelentést készítő IAB Hungary-t.

2011.
02.04.
10:01
0 hozzászólás

Káosz után konszenzus az online hirdetési piacon

Címkék: hirdetés | IAB Hungary | Origo | Kirowski | Sanoma | Upfront


Másfél éve próbálnak egységes hirdetési méreteket megfogalmazó ajánlást megalkotni a hirdetési piac szereplői a Magyar Reklámszövetséghez kötődő IAB Hungary keretein belül, eddig eredménytelenül. Pár napja, január 26-án futott neki újra egy friss munkacsoport a feladatnak. Mindenki lelkes és támogatja az ötletet, ám azt ma senki nem meri megjósolni, hogy ezúttal sikerül-e egyezségre jutni a méret sztenderdekről, pedig alkalmazásuk nem is lenne kötelező. A globális kampányok egységes méreteket igényelnek.

2011.
02.02.
23:36
0 hozzászólás

Összesítés előtt kiszivárgó költési adatok

Címkék: IAB


A mai nap folyamán kiszivárgott néhány adat az online piac tavalyi hirdetési bevételeit bemutató jelentésből. Növekedés látszik, de a nyilatkozó IAB tagok szerint az adatok bár helytállóak, nem a teljes költést mutatják. A végső adatokra még néhány hetet várni kell.

2010.
10.25.
15:00
0 hozzászólás

Újabb hype jön a közösségi média helyett - interjú Novák Péterrel

Címkék: interjú | Novák Péter | IAB


Novák Péter az idén novemberben két éves IAB Hungary elnöke, az Origo Zrt. vezérigazgató-helyettese, a digitális hirdetési piac szakértője. Péterrel az IAB-ről és az elmúlt másfél évtized internetes trendjeiről beszélgettünk.

2010.
04.21.
14:25
0 hozzászólás

A közösségi oldalak húzzák idén az online reklámköltéseket

Címkék: online marketing | saleshouse | IAB | negyedéves jelentés


A digibiz.hu megkísérelte előrevetíteni az idén várható online értékesítések alakulását és a várható költéseket. Az általunk megkeresett nagyobb sales house-ok és kiadók, valamint a ma közzétett Magyar Médiaindex felmérés szerint, 2010 második negyedévében nő az internet reklámbevétele - a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva. Amerikában rekord év volt a 2009-es év.

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak