Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 5 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
06.17.
14:33
0 hozzászólás

Nehézkes jelentések a reklámpiacról

Címkék: reklámköltés | IAB Hungary


Az online reklámköltésekről szóló éves jelentés rendszerint elég későn kerül a nyilvánosság elé idehaza. A 2010-es adatok például idén áprilisban jelentek meg, ami jogosan veti fel a kérdést: mi tart ilyen sokáig? Megkérdeztük a jelentést készítő IAB Hungary-t.

2011.
02.04.
10:01
0 hozzászólás

Káosz után konszenzus az online hirdetési piacon

Címkék: hirdetés | IAB Hungary | Origo | Kirowski | Sanoma | Upfront


Másfél éve próbálnak egységes hirdetési méreteket megfogalmazó ajánlást megalkotni a hirdetési piac szereplői a Magyar Reklámszövetséghez kötődő IAB Hungary keretein belül, eddig eredménytelenül. Pár napja, január 26-án futott neki újra egy friss munkacsoport a feladatnak. Mindenki lelkes és támogatja az ötletet, ám azt ma senki nem meri megjósolni, hogy ezúttal sikerül-e egyezségre jutni a méret sztenderdekről, pedig alkalmazásuk nem is lenne kötelező. A globális kampányok egységes méreteket igényelnek.

2011.
02.02.
23:36
0 hozzászólás

Összesítés előtt kiszivárgó költési adatok

Címkék: IAB


A mai nap folyamán kiszivárgott néhány adat az online piac tavalyi hirdetési bevételeit bemutató jelentésből. Növekedés látszik, de a nyilatkozó IAB tagok szerint az adatok bár helytállóak, nem a teljes költést mutatják. A végső adatokra még néhány hetet várni kell.

2010.
10.25.
15:00
0 hozzászólás

Újabb hype jön a közösségi média helyett - interjú Novák Péterrel

Címkék: interjú | Novák Péter | IAB


Novák Péter az idén novemberben két éves IAB Hungary elnöke, az Origo Zrt. vezérigazgató-helyettese, a digitális hirdetési piac szakértője. Péterrel az IAB-ről és az elmúlt másfél évtized internetes trendjeiről beszélgettünk.

2010.
04.21.
14:25
0 hozzászólás

A közösségi oldalak húzzák idén az online reklámköltéseket

Címkék: online marketing | saleshouse | IAB | negyedéves jelentés


A digibiz.hu megkísérelte előrevetíteni az idén várható online értékesítések alakulását és a várható költéseket. Az általunk megkeresett nagyobb sales house-ok és kiadók, valamint a ma közzétett Magyar Médiaindex felmérés szerint, 2010 második negyedévében nő az internet reklámbevétele - a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva. Amerikában rekord év volt a 2009-es év.

Hírlevélre feliratkozás

iPhone vagy Blackberry?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Jelenleg 500 MB-os mobilnet csomagra havi 2000 forinttól elő lehet fizetni, a 3-4 GB-os csomagok ára 4000 forint, a 7-14 GB-osaké pedig 6000 forint körül van. Ezzel párhuzamosan a vezetékes előfizetések ára sebességtől és adatmennyiségtől függően 2800 (1 GB) és 14000 forint között mozog, de van olyan csomag is, amely 4000 forint körüli összegért biztosít korlátlan hozzáférést.

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak