Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 2 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
12.23.
15:00
0 hozzászólás

Yahoo és T-online: párhuzamos tehetetlenség?

Címkék: T-Online | Origo | iWiW | Freemail | Yahoo | interjú


A Yahoo kénytelen bezárni a már senki által nem használt webes szolgáltatásait, amelyekbe korábban nagyon sok pénzt fektetett a 2000-es évek első felének internet óriása. A hazai piacon a T-online-nál látszólag hasonló a helyzet: szolgáltatásokba fektetnek be, de azok nem tudnak megkapaszkodni a piacon. Nádori Péter, az Origo főszerkesztője szerint viszont nem csökken a Freemail és az iWiW látogatottsága és folyamatosan fejlesztik azokat.

2010.
10.19.
10:42
0 hozzászólás

Szinte mindenki Gmail-t használ

Címkék: email | Gmail | Freemail | Yahoo | felmérés


Egy nemrég elkészült felmérésből kiderült, hogy a válaszadók elsősorban a Gmailt használják emailezésre. A rendszernek nagy előnye egyfelől a Google által generált márka, másrészt a nagy tárhely és a gyorsasága. Meglepő módon a Freemail második lett a listán, pedig sok felhasználót elvesztett az elmúlt évek során.

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak