Zuhanó dvd értékesítés a legnagyobbnál

Szerző: digibiz

Címkék: Netflix

2011.
04.28.
08:55

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Netflix is kihozta első negyedéves jelentését. Az egy részvényre jutó eredmény 1,11 dollár, ami 88 százalékos értéknövekedést mutat. Ezzel pedig túlszárnyalták a várakozásokat.

3 hónap alatt 719 millió dolláros bevételük volt, ami annak is köszönhető, hogy 3,3 millió új amerikai felhasználójuk és további 290000 lett világszerte. Így a Netflixnek már 23,6 millió felhasználója van, és ezzel a legnagyobb amerikai előfizetéses szórakoztató rendszerré válhatnak.

Az olyan új előfizetési formák, mint a csak streaming szolgáltatások és a mixelt előfizetések sok új regisztrációt hoztak, ami a 60 millió dolláros nettó bevételen és a jelenlegi 79 milliós szabad tőkén meg is látszik. A Netflix továbbra is több licence-et vásárol műsorszolgáltatóktól, de a saját készítésű műsorokra is egyre jobban figyelnek. Idén jelentették be az első általuk készített mini sorozat tervét, a House of Cards-ot. A saját termékek miatt kicsit meg fognak nőni a marketing kiadásaik, de emiatt nem kívánnak kevesebbet fordítani mások által gyártott műsorok átvételére sem, ezért is kötöttek megállapodást a Starz nevű tévéműsor szolgáltatóval. Az új stratégiából az látszik, hogy a Netflix olyan szeretne lenni mint a kábelszolgáltatók, csak az interneten.

A streaming szolgáltatások népszerűsége miatt a Netflix DVD kölcsönző szolgáltatása erősen visszaesett, pedig arra számítottak, hogy ez 2013 előtt nem történik meg. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés