Zuhanó dvd értékesítés a legnagyobbnál

Szerző: digibiz

Címkék: Netflix

2011.
04.28.
08:55

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Netflix is kihozta első negyedéves jelentését. Az egy részvényre jutó eredmény 1,11 dollár, ami 88 százalékos értéknövekedést mutat. Ezzel pedig túlszárnyalták a várakozásokat.

3 hónap alatt 719 millió dolláros bevételük volt, ami annak is köszönhető, hogy 3,3 millió új amerikai felhasználójuk és további 290000 lett világszerte. Így a Netflixnek már 23,6 millió felhasználója van, és ezzel a legnagyobb amerikai előfizetéses szórakoztató rendszerré válhatnak.

Az olyan új előfizetési formák, mint a csak streaming szolgáltatások és a mixelt előfizetések sok új regisztrációt hoztak, ami a 60 millió dolláros nettó bevételen és a jelenlegi 79 milliós szabad tőkén meg is látszik. A Netflix továbbra is több licence-et vásárol műsorszolgáltatóktól, de a saját készítésű műsorokra is egyre jobban figyelnek. Idén jelentették be az első általuk készített mini sorozat tervét, a House of Cards-ot. A saját termékek miatt kicsit meg fognak nőni a marketing kiadásaik, de emiatt nem kívánnak kevesebbet fordítani mások által gyártott műsorok átvételére sem, ezért is kötöttek megállapodást a Starz nevű tévéműsor szolgáltatóval. Az új stratégiából az látszik, hogy a Netflix olyan szeretne lenni mint a kábelszolgáltatók, csak az interneten.

A streaming szolgáltatások népszerűsége miatt a Netflix DVD kölcsönző szolgáltatása erősen visszaesett, pedig arra számítottak, hogy ez 2013 előtt nem történik meg. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés