Virtuális boltok a koreai vásárlóknak

Szerző: digibiz Forrás: The Telegraph

Címkék: Korea | Tesco

2011.
08.02.
10:19

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Tesco dél-koreai bolthálózata, a Home Plus hamar olyan népszerű lett, hogy jelenleg a második legnagyobb az országban az E-Mart után. De a Tesco sosem elégszik meg a második hellyel, így most virtuális boltokkal akar még több vásárlót szerezni.

A Tesco egyrészt folyamatosan bővíti online bolthálózatát Dél-Koreában, ahelyett hogy sokkal több pénzért újabb áruházakat építsen. Továbbá, mivel a koreai lakosság körében igen nagy arányban vannak az okostelefon felhasználók, 10 millióan a kevesebb mint 50 millió lakosból, a mobilos szolgáltatásokra is nagy figyelmet fordítanak. Most pedig azt is kitalálták, hogyan ösztönözzék vásárlásra azokat akik éppen valahol egy metróra, vonatra várakoznak.

A dél-koreaiak sokat ingáznak a munkahelyük és a lakásuk között, kevés idejük van arra, hogy boltokba járjanak, így az hogy ezt aközben tehetik meg miközben egészen más csinálnak, jó ötletnek tűnik a Tesco részéről. Ezért olyan hirdetéseket helyeztek el a metrómegállókban amelyek úgy mutatják a termékeket, ahogyan az áruház polcain látná a vásárló. A képek mellett ott vannak a QR kódok, melyek segítségével az emberek mobilon keresztül ott helyben összeállíthatnak egy bevásárlólistát, és ha véletlen hamarabb jön a metró mint ahogyan azt befejeznék, folytathaják a vásárlást a mobilos alkalmazáson keresztül. A kiszállítás percekre, órákra van időzítve, nem napokra, így mire a felhasználó hazaér, már készítheti a rendelt hozzávalókból a vacsorát.

Három hónap alatt ez az új rendszer 130 százalékkal növelte az eladásokat és a Cheil Worldwide által fejlesztett alkalmazásra regisztráltak száma 76 százalékkal emelkedett. Ez az újfajta mobilos vásárlási lehetőség úgy tűnik sikeres, és megmutatta, mennyi kiaknázatlan terület van még ezen a piacon.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kijátszható a Facebook?

Annak ellenére, hogy szerepe egyre inkább felértékelődik, a legnépszerűbb közösségi oldal keresője egyelőre nincs felkészülve a csalásokra. Sőt, egy FB- marketinggel foglalkozó cég friss tanulmánya szerint kisebb-nagyobb trükkökkel pillanatok alatt juttatható tetszőleges rajongói oldal a találati lista élére.

Kijátszható a Facebook - kis csalással könnyű élre jutni Kijátszható a Facebook - kis csalással könnyű élre jutni

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés