Virtuális boltok a koreai vásárlóknak

Szerző: digibiz Forrás: The Telegraph

Címkék: Korea | Tesco

2011.
08.02.
10:19

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Tesco dél-koreai bolthálózata, a Home Plus hamar olyan népszerű lett, hogy jelenleg a második legnagyobb az országban az E-Mart után. De a Tesco sosem elégszik meg a második hellyel, így most virtuális boltokkal akar még több vásárlót szerezni.

A Tesco egyrészt folyamatosan bővíti online bolthálózatát Dél-Koreában, ahelyett hogy sokkal több pénzért újabb áruházakat építsen. Továbbá, mivel a koreai lakosság körében igen nagy arányban vannak az okostelefon felhasználók, 10 millióan a kevesebb mint 50 millió lakosból, a mobilos szolgáltatásokra is nagy figyelmet fordítanak. Most pedig azt is kitalálták, hogyan ösztönözzék vásárlásra azokat akik éppen valahol egy metróra, vonatra várakoznak.

A dél-koreaiak sokat ingáznak a munkahelyük és a lakásuk között, kevés idejük van arra, hogy boltokba járjanak, így az hogy ezt aközben tehetik meg miközben egészen más csinálnak, jó ötletnek tűnik a Tesco részéről. Ezért olyan hirdetéseket helyeztek el a metrómegállókban amelyek úgy mutatják a termékeket, ahogyan az áruház polcain látná a vásárló. A képek mellett ott vannak a QR kódok, melyek segítségével az emberek mobilon keresztül ott helyben összeállíthatnak egy bevásárlólistát, és ha véletlen hamarabb jön a metró mint ahogyan azt befejeznék, folytathaják a vásárlást a mobilos alkalmazáson keresztül. A kiszállítás percekre, órákra van időzítve, nem napokra, így mire a felhasználó hazaér, már készítheti a rendelt hozzávalókból a vacsorát.

Három hónap alatt ez az új rendszer 130 százalékkal növelte az eladásokat és a Cheil Worldwide által fejlesztett alkalmazásra regisztráltak száma 76 százalékkal emelkedett. Ez az újfajta mobilos vásárlási lehetőség úgy tűnik sikeres, és megmutatta, mennyi kiaknázatlan terület van még ezen a piacon.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés