Vezet itthon a Blog.hu

Szerző: digibiz Forrás: CEMP Sales House

Címkék: blog

2011.
05.18.
19:23

2 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Blog.hu lett a leglátogatottabb magyar oldal a 15 év feletti korosztály körében márciusban.

A Gemius/Ipsos Audience felmérése szerint a 17000 aktív felhasználóval rendelkező blogszolgáltató oldal havi 2,4 millió látogatót vonz, ami azt jelenti, hogy a magyarok 28 százaléka megfordul itt rendszeresen. Emellett pedig a látogatók között átlag feletti az Esomar A státuszúak aránya (ők rendelkeznek a legnagyobb vásárlóerővel, a 25 év alattiaké ami miatt nyilván sok a tanuló, és a budapestieké. Bár a tanulóknak nem olyan magas a vásárlási hajlandósága, a Blog.hu-ra kattintók között a 18-49-es korosztály Esomar AB státusszal rendelkező tagjainak legszélesebb elérésével rendelkeznek, ami nagyon fontos gazdasági tényező.

A Blog.hu bloggerei naponta 2300 postot írnak átlagosan, és ennél még többet kommentelnek. A szolgáltatónál jelenleg több mint 100000 blog üzemel.
    
2 hozzászólás 

2012.
02.25.
20:44

kulman margit
Szeretnek egy konyvet irni a lanyomrol es magamrol segitseget kerek koszonom grasztikus durva tortenetemvan

2

2011.
05.19.
13:29

Rabbit
Az internetezők 52%-át eléri a blog.hu, a 28% a teljes lakosságra vonatkozik (azaz benne vannak azok is, akik nem interneteznek). 18-49-ből is nagyon magas az elérés, de a 18-49 Esomar AB-re vonatkozóan emeltük ki ezt külön.

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés