Veszteséges a Yahoo, de többen használják

Szerző: digibiz

Címkék: Yahoo

2011.
04.21.
15:37

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Yahoo is kihozta első negyedéves pénzügyi eredményeit, melyek bevételcsökkenést mutatnak. A cég együttműködése a Microsofttal tehát nem hoz olyan gyorsan változást, mint azt szerették volna.

Ennek a negyedévnek a bevétele 1,2 milliárd dollár volt, ami 24 százalékos csökkenést jelent. A Yahoo ezt azzal magyarázza hogy a Microsofttal kötött keresési megállapodás miatt sok változtatást kellett végrehajtaniuk, amelyek csak később eredményezhetnek emelkedést. Carol Bartz a Yahoo vezérigazgatója elmondta, hogy az első negyedévben ennek ellenére 13 százalékkal több felhasználójuk lett, és a cég média tulajdonai is 8 százalékkal nőttek, ráadásul a felhasználók 17 százalékkal több időt töltenek azzal, hogy a szolgáltatásaikat használják.

A Yahoo amerikai híroldalait is többen böngészik, ami az első negyedévben 400 oldalletöltést jelentett, ez az utóbbi 3 hónapban 50 százalékos emelkedés. Bartz azt mondja, folytatják azt a stratégiát, hogy megújítják a platformjaikat, gazdagítják a tartalmat és olyan új fejlesztéseket hoznak ki, amelyek növelik a digitális hirdetésekből származó bevételeket. Úgy látja a Yahoo a helyes irányba tart, így újra felzárkózhat a Google mögé. A vezérigazgató elismerte, hogy akadtak problémák a Microsoft adCenter platformmal, azért most azon is dolgoznak, hogy ezeket megoldják, megtalálják a megfelelő technikai lépéseket.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés