Vélemény

2010.
08.19.
14:48
0 hozzászólás

A fórum is közösségi médiának számít - és még hasznot is hoz

Címkék: közösségi oldal |


Azt gondolom, 2010 legnagyobb kérdése a közösségi média esetében, hogy megéri-e foglalkozni vele. Mondhatnánk azt, hogy érzésre igen, hiszen brandet épít, meg eredeti felhasználó felhalmozás történik, és így tovább. Ha ügyfél meggyőző bullshit kell, egy jó marketingesnek nem kell ehhez a közértbe menni.

2010.
08.16.
16:06
0 hozzászólás

Kindle úr és az e-kereskedelem bevezetésének folyamata

Címkék: Kindle | e-kereskedelem


Nemrég volt egy érdekes telefonbeszélgetésem, ami ismét rávilágított arra, milyen elképesztő téveszmék forognak az emberek fejében az e-kereskedelem kapcsán. Nem ismertem a telefonálót, egy fejlesztő adta meg az elérhetőségeimet, ami általában olyankor fordul elő, ha nagyon vázlatos elképzelésekkel jelentkezik egy ügyfél. Mivel a történet nagyon tipikus, ezért elmesélem, bízva abban, hogy nem bántom meg vele a meg nem nevezett telefonálót, akit az egyszerűség kedvéért hívjunk Kindle úrnak. (Nem nehéz rájönni, miért pont így.)

2010.
08.13.
10:48
0 hozzászólás

A usability lesz 2011 divatja

Címkék: usability


A web stratégiai piramisának előkelő helyén, a második lépcsőn található a usability, a weboldalak használhatósága. Bár még ez a terület sokak számára nem tűnik fontosnak, de ahogy egyre jobban elterjed az oldalak keresőoptimalizálása, ahogy egyre többen adnak ki pénzt a látogatókért, úgy fog egyre fontosabbá válni, hogy a weboldal tényleg használható legyen.

2010.
08.10.
09:32
0 hozzászólás

A Google AdWords megváltoztatta a piacot

Címkék: Google | AdWords


A Google végülis elérte a célját a hazai piacon: sikerült olyan módon befolyásolnia azt, hogy mindenkinek valamilyen szinten hozzá kell alkalmazkodnia. Még akkor is, ha nem is konkurens cég.

2010.
07.21.
11:46
0 hozzászólás

Prémiumfogyasztók a hirdetések célkeresztjében

Címkék: online hirdetés | tanulmány


Érdekes tanulmányba botlottam a közelmúltban, ami pontosan az olyan típusú fogyasztókkal foglalkozik, amilyen én is vagyok. Akik bizonyos termékekre az átlagnál többet költenek, akiknek időnként jól esik egy kicsit tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaró ér, azaz megvenni olyan dolgokat, amik éppen hogy beleférnek a "költségvetésbe".

2010.
07.15.
16:15
0 hozzászólás

Az elállási jogról kicsit másképp

Címkék: e-kereskedelem | elállási jog


Az e-kereskedelmi szabályozás egyik legtöbbet emlegetett és vitatott eleme a vevő elállási joga, melyet egy Kormányrendelet szabályoz. A rendelet egy európai uniós direktívának megfelelően azt írja elő, hogy az online boltok vásárlói a megrendelt termék kézhezvételét követő 8 munkanapon belül elállhatnak a vásárlástól.

2010.
07.14.
15:44
0 hozzászólás

Bejött a netes foci VB

Címkék: foci VB | internet penetráció


Az idei foci VB-t is sikeresen túléltük, de érdemes visszatekinteni, miben különbözött a mostani az eddigiektől. Nem a fociban (ahhoz nem is értek), még csak abban sem, hogy most egy igazán veszélyes helyen rendezték (valahogy ez el is sikkadt). Hanem természetesen az internetben. Mert bár négy éve is volt internet, de az akkori penetráció és az akkori technológia még messze nem tartott ott, mint most. Főleg a penetráció.

2010.
07.12.
12:25
1 hozzászólás

Reklámdömping nyaralás alatt

Címkék: reklám | nyaralás | notebook | internet


A technológia fejlődésével egyre többször kerülünk reklám közelbe. Míg akár csak pár évvel ezelőtt is egy nyaralás teljes kikapcsolódást és az otthontól, munkától történő elszakadást jelentette, addig mára teljesen normális, hogy az ismerősök a Balaton partjáról, Amszterdamból vagy New York-ból jelentkezzenek be a Twitterre.

2010.
07.08.
14:36
0 hozzászólás

Reklám a Facebookon - Lehet-e BAR-listára szűrni?

Címkék: online hirdetés | Facebook | Etarget | banner


A VII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia egyik legizgalmasabb előadásának ígérkezett a Három mesterlövész, egy célpont című, melyben Sziebig Péter (Klikkmánia Kft.), Kálmán Tamás (Etarget) és Szutor Ferenc (Adverticum zRt.) arról párbajozott egymással, hogy adott hirdetési feladatok megoldására milyen mértékben alkalmas a Facebook, az Etarget illetve a hagyományos bannerhirdetés. A targetálási lehetőségek szempontjából egyértelműen a Facebook vitte a pálmát, viszont arra a kérdésre, hogy "ki tudom-e szűrni a BAR-listásokat, hogy nekik ne hirdessek?"

2010.
07.07.
10:56
0 hozzászólás

A web stratégia piramisa

Címkék: Webstratégia | SEO | iWiW | Facebook | Twitter


Tegnap volt szerencsém leírni, hogy az online marketing nemcsak az e-mail marketingből áll, nemcsak e-mail marketing centrikus világkép létezik. De ha nemcsak ilyen a világ, akkor milyen lehet valójában? Hát összetett. Pár napja olvastam erről egy nagyon jó cikket, és azt kell mondjam, annyira pontosan megfogta a webes stratégia alapjait, hogy meg kell osszam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy iPad?

További villámkérdések  Szavazás állása

Önkormányzat vs. internet

A GKIeNET magyarországi önkormányzatok körében 2008-ban készített kutatása alapján számítógéppel rendelkező önkormányzatok 67%-a rendelkezik saját honlappal. Olvassa el a teljes cikket!

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak