Vásárlásért lájkolnak a Facebookon

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook

2011.
11.21.
17:58

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A márkák és a személyek nem különülnek el élesen egymástól a Facebookon, elmosva így a határt a közösségi hálózat és a marketing között. Mindkét típusú felhasználó függ a lájkok számától, amely bizonyos mértékben megmutatja a népszerűségét, még akkor is, ha különböző céllal vannak jelen az oldalon.

A Crowd Science felmérése szerint a márkaoldalak nagyon kevés lájkot kapnak (a felhasználók 9%-a lájkol) összehasonlítva a falra írt bejegyzésekkel, fotókkal és hozzászólásokkal (16%) valamint a videókkal (12%). A legnépszerűbb ok a lájkolásra a támogatás kifejezése és az, hogy élvezik azt, amiről szó van az oldalon, mindkettő 28% arányban.
 
Ezzel szemben a 8thBridge tanulmánya szerint a lájkolás mögötti motiváció kevésbé szól az oldal törekvéseiről, sokkal inkább a pénztárcáról. Eredményeik alapján a felhasználók vásárlás érdekében lájkolnak egy oldalt, vagy azért mert valóban szeretik azt (57%).
 
A PowerReviews felmérésben az online vásárlók hajlamosabbak a lájkolni egy kereskedelmi oldalt, márkát vagy egy termék oldalát, akkor is, ha a többség nem elkötelezett felé. Általában havonta 1-5 darab oldalt lájkolnak.
 
A lájkolók számára a legfontosabb szolgáltatás az értékesítés és a promóció. Azonban több mint felük az ügyfélszolgálatra is hangsúlyt fektet egy márka Facebook oldalán, amely azt mutatja, hogy a lájkolók szeretik megosztani egymással tapasztalataikat, függetlenül attól, hogy pozitív vagy negatív.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Jelenleg 500 MB-os mobilnet csomagra havi 2000 forinttól elő lehet fizetni, a 3-4 GB-os csomagok ára 4000 forint, a 7-14 GB-osaké pedig 6000 forint körül van. Ezzel párhuzamosan a vezetékes előfizetések ára sebességtől és adatmennyiségtől függően 2800 (1 GB) és 14000 forint között mozog, de van olyan csomag is, amely 4000 forint körüli összegért biztosít korlátlan hozzáférést.

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés