Vásárlásért lájkolnak a Facebookon

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook

2011.
11.21.
17:58

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A márkák és a személyek nem különülnek el élesen egymástól a Facebookon, elmosva így a határt a közösségi hálózat és a marketing között. Mindkét típusú felhasználó függ a lájkok számától, amely bizonyos mértékben megmutatja a népszerűségét, még akkor is, ha különböző céllal vannak jelen az oldalon.

A Crowd Science felmérése szerint a márkaoldalak nagyon kevés lájkot kapnak (a felhasználók 9%-a lájkol) összehasonlítva a falra írt bejegyzésekkel, fotókkal és hozzászólásokkal (16%) valamint a videókkal (12%). A legnépszerűbb ok a lájkolásra a támogatás kifejezése és az, hogy élvezik azt, amiről szó van az oldalon, mindkettő 28% arányban.
 
Ezzel szemben a 8thBridge tanulmánya szerint a lájkolás mögötti motiváció kevésbé szól az oldal törekvéseiről, sokkal inkább a pénztárcáról. Eredményeik alapján a felhasználók vásárlás érdekében lájkolnak egy oldalt, vagy azért mert valóban szeretik azt (57%).
 
A PowerReviews felmérésben az online vásárlók hajlamosabbak a lájkolni egy kereskedelmi oldalt, márkát vagy egy termék oldalát, akkor is, ha a többség nem elkötelezett felé. Általában havonta 1-5 darab oldalt lájkolnak.
 
A lájkolók számára a legfontosabb szolgáltatás az értékesítés és a promóció. Azonban több mint felük az ügyfélszolgálatra is hangsúlyt fektet egy márka Facebook oldalán, amely azt mutatja, hogy a lájkolók szeretik megosztani egymással tapasztalataikat, függetlenül attól, hogy pozitív vagy negatív.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Torrent vagy iTunes?

További villámkérdések  Szavazás állása

A tévés rendelésé a jövő

A telefonos ételrendelés leáldozóban van, az internetes fölfutóban, de úgy tűnik, a táplálkozási lánc vége mégsem a számítógép lesz, hanem a tévékészülék. Az erre épülő rendelési módszer majdnem startra kész, már csak egy lépés, és távirányítóval kérhető majd házhoz a pizza. Erről és ehhez hasonló fejlesztésekről beszélgettünk Perger Péterrel, a NetPincér.hu ügyvezetőjével.

Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés