Váratlanul lecserélte vezérigazgatóját a Yahoo

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Yahoo

2011.
09.07.
16:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Yahoo vezetősége kedden menesztette posztjáról a vezérigazgatót, Carol Bartz-t, mert hiába várták, nem tudott fordulatot hozni az egykor nagyon sikeres vállalat működésében.

A Yahoo ma bejelentette a cég vezetésének átszervezését, aminek értelmében a vezetői testület azonnal kezdéssel ideiglenesen Timothy Morse-t ültette a vezérigazgatói székbe Bartz helyére. A döntés nagyon hirtelen volt, éppen a Yahoo nagy stratégiai átalakulása közben, és Ms Bartz-ot is váratlanul érte, akit telefonon értesítettek a döntésről. 

A vezetői testület még egy sor új felsővezetőt nevezett meg, akik Morse-t segítik majd az újonnan alakul Vezérigazgatói Tanácsban, amíg a vállalat nem nevez meg egy állandó igazgatót, és amíg a Yahoo elvégez egy általános stratégiai felülvizsgálatot annak érdekében, hogy később erősödhessen a cég. Roy Bostock a vezetői testület elnöke elmondta, hogy a Yahoo előtt rengeteg lehetőség van, amelyekből tőkét lehet kovácsolni, azonban az eddigi vezetés és működés megakadályozta ezen lehetőségek kiaknázását, így szükség van a változásra.

Ezzel pedig az üzleti világ is úgy néz ki egyetért, hiszen a Yahoo részvényei a bejelentéseket követően 6%-ot emelkedtek. A vállalt a vezető pótlására valószínűleg egy nemzetközileg elismert fejvadász cég segítségét kéri majd. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Safari vagy Chrome?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés