Van még üzlet az emailben

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: email

2011.
03.01.
13:40

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Bár a comScore kutatása szerint a tavalyi évben visszaesett az e-mail használat, a látszat csal. Valóban van olyan korosztály, akinek már nem ez az elsődleges online kommunikációs forma, de az e-mail tartja magát. A fő változás abban van, hogy mire használják ma az internetezők.

A Merkle marketing ügynökség kutatása kimutatta, hogy az internetezők 87 százaléka 2010-ben is naponta megnézte e-mail fiókját, így ez a szám 2007 óta gyakorlatilag nem változott. Ahogy az sem, mennyire érdekelte a felhasználókat az az e-mail címük, ahova esetleg csak reklám üzeneteket kapnak (60 százalékuk most is naponta ellenőrzi).

Az e-mail szolgáltatók igazán a közösségi média terjedése miatt féltek nagyobb visszaeséstől. Viszont a tapasztalatok alapján az látható, hogy akik regisztráltak ilyen oldalakra, többször lépnek be naponta az e-mail fiókjukba, mint akik nem. Akiknek pedig internetezésre képes telefonjuk van, szintén előszeretettel (55 százaklék) nézik meg kaptak-e új üzenetet, akát többször is egy nap.

A személyes kommunikáció azonban már nem feltétlen zajik e-mailen keresztül, mint korábban. Ebben valóban előrébb vannak a közösségi oldalak. Főleg a 18-29 éves korosztályra jellemző ez, akik még a telefonnál is fontosabb kommunikációs csatornának tartják a közösségi oldalakat. Az e-mailezéssel töltött időben már inkább a kereskedelmi célú üzeneteken van a hangsúly, nem a családokkal, barátokkal történő kapcsolattartásnak.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iPhone vagy Blackberry?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés