Van még üzlet az emailben

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: email

2011.
03.01.
13:40

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Bár a comScore kutatása szerint a tavalyi évben visszaesett az e-mail használat, a látszat csal. Valóban van olyan korosztály, akinek már nem ez az elsődleges online kommunikációs forma, de az e-mail tartja magát. A fő változás abban van, hogy mire használják ma az internetezők.

A Merkle marketing ügynökség kutatása kimutatta, hogy az internetezők 87 százaléka 2010-ben is naponta megnézte e-mail fiókját, így ez a szám 2007 óta gyakorlatilag nem változott. Ahogy az sem, mennyire érdekelte a felhasználókat az az e-mail címük, ahova esetleg csak reklám üzeneteket kapnak (60 százalékuk most is naponta ellenőrzi).

Az e-mail szolgáltatók igazán a közösségi média terjedése miatt féltek nagyobb visszaeséstől. Viszont a tapasztalatok alapján az látható, hogy akik regisztráltak ilyen oldalakra, többször lépnek be naponta az e-mail fiókjukba, mint akik nem. Akiknek pedig internetezésre képes telefonjuk van, szintén előszeretettel (55 százaklék) nézik meg kaptak-e új üzenetet, akát többször is egy nap.

A személyes kommunikáció azonban már nem feltétlen zajik e-mailen keresztül, mint korábban. Ebben valóban előrébb vannak a közösségi oldalak. Főleg a 18-29 éves korosztályra jellemző ez, akik még a telefonnál is fontosabb kommunikációs csatornának tartják a közösségi oldalakat. Az e-mailezéssel töltött időben már inkább a kereskedelmi célú üzeneteken van a hangsúly, nem a családokkal, barátokkal történő kapcsolattartásnak.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés