Van-e haszna az elköteleződésnek?

Szerző: digibiz

Címkék: kereskedelem

2011.
02.25.
15:08

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A kereskedők értékesnek tartják a vásárlók termékekhez fűződő elkötelezettségét. Annak jelenléte mutatja ugyanis legjobban, hogy egy kampány sikeresen elérte célközönségét. Főleg a videós reklámok szempontjából vált ez most fontossá.

Ahogy az online videós hirdetésekre fordított pénz növekszik, úgy válik fontosabbá a cégek számára, hogy okosan költsék a pénzüket, meglegyen a kívánt hatás. Az elköteleződést ugyan nehéz mérni, és számokban, diagramokon kifejezni, mégis ez a videós hirdetések értékének egyik meghatározó összetevője.

David Hallerman, az eMarketer vezető elemzője szerint, egy hatásos videós hirdetésnek fontos része az elköteleződés, de nem mutatható ki azonnal, nem is alakul ki egyből, hosszabb folyamat. A márkatudatosság mellett azonban a kampányok alappillére lett. Jelenlétének kimutatására többféle módszert alkalmaznak, mint a kérdőívezést, közösségi médiában történő megosztások, interaktivitás arányának mérését.

Az elköteleződés elérésére, növelésére többféle stratégia használható. Fontos szempont, hogy milyen weboldalakon helyezik el a videókat, hogyan pozicionálják azokat, egyáltalán milyen hosszúak és érdekesek lesznek. Az látszik, hogy a több videóból összeálló kampányok, a víruskampányok, valamint a hirdetést és közösségi médiát összekapcsoló reklámok hatásosak leginkább. Arra kell elsősorban fókuszálni, hogy mik a kitűzött célok a márka szempontjából, és az üzenetet kik fogadnák be legjobban, valamint hogyan lehet őket megtartani, elkötelezetté tenni.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

A Netrisk.hu megéri a pénzét?

A tavalyi évben közel 1,4 milliárd forintos árbevételt produkáló Netrisk.hu többségi tulajdonát a napokban szerezte meg az Enterprise Investors, több mint 6 milliárd forintért. Az üzlet nem csak az évi több száz millió forintos osztalékért érte meg.

Brutális növekedés a Netrisknél Brutális növekedés a Netrisknél

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés