Változások a Twitternél

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Twitter | közösségi média

2011.
03.29.
11:35

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Egyik esemény követi a másikat a Twitternél. Alig múltak öt évesek a múlt héten, most Lady Gaga születésnapjának tiszteletére felvettek 24 új embert, miközben a vezetőségbe visszatért a korábbi alapító tag, Jack Dorsey.

Bár az énekesnőnek valóban tegnap volt a szülinapja, a bővítés nyilván nem ezen alapul, pedig viccből még azt is kitwittelték, hogy "mi mindenhol a tehetséget keressük, még Lady Gaga is beugrott hozzánk egy állásinterjúra". Inkább egy ügyes marketing fogás volt, hogy összekapcsolták a közösségi oldal fejlődésének reklámozását Gagával, aki az egyik legnépszerűbb Twitter felhasználó is, több mint 9 millió követővel, és a napokban járt is a Twitter főhadiszállásán.

A 24 új dolgozóval a Twitter már 450 embert foglalkoztat, és azt mondhatjuk, ezzel a lépéssel gyakorlatilag felvették dolgozóik 5 százalékát, és továbbra is keresnek új munkatársakat. Az újonnan felvett emberek, pedig már folyamatosan osztják meg tapasztalataikat munkahelyükről.

Mindeközben tegnap Jack Dorsey, a Twitter egyik kitalálója is bejelentette, hogy újra részt vállal annak vezetésében. Visszatérése nem volt annyira meglepő, hiszen a szintén az alapítók közé tartozó Evan Williams (Ev) egyre kevesebbet foglalkozik a közösségi oldallal. Ev állítólag már más projekteken is dolgozik, sok időt tölt az irodán kívül, kreatív személyiséként sok volt már neki 5 év egy helyen. Eltávolodása nem jelenti azt, hogy teljesen kilépne a Twittertől, továbbra is a döntéshozó csapat tagja, szoros kapcsolatban maradnak, és stratégiai tanácsokat ad majd a cégnek, Dorsey jelenléte pedig biztosítja a cég stabilitását.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Skype vagy MSN?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés