Választás 2010: Átlagosan 30 százalékkal esett a netes érdeklődés

Szerző: digibiz Forrás: digibiz.hu/MedianWebaudit

Címkék: választás 2010 | Látogatottsági statisztika

2010.
04.26.
11:14

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A 2010-es választások második fordulós adatainak tükrében elmondhatjuk, hogy nemcsak az urnák előtt álltak kevesen, a netes érdeklődés is jóval alul maradt az első fordulós értékekhez képest. Az első három helyezett - nem meglepő módon - az Index címlapja, az Origo címlapja és a Blog.hu lett.

A parlamenti választás első fordulója jókora látogatottsági rekordokat hozott, a hazai hírsite-ok nagy részét minden korábbinál több olvasó kereste fel. A két forduló közötti webes forgalom alakulását nézve azt gondolhattuk, hogy már véget is ért a választás, nem sok jel mutatott felfokozott kampányra. A második fordulót megelőző héten a legolvasottabb belpolitika hír, az indexen megjelent "Lendvai lemond, az MSZP nevet vált" című írás is csak a 9. helyig jutott a hét legolvasottabb online cikkei között. A csendes előjáték után maga az előadás is szerény érdeklődés mellett folyt, a hírsite-ok látogatottsága meg sem közelítette a két héttel korábbi csúcsforgalmat.

Median


A táblázatból tisztán kitűnik, hogy a Népszava online felülete közel 70 százalékos látogatottság-visszaesést szenvedett el, a két héttel ezelőtti 80 ezret meghaladó látogatók száma a második körben alig érte el a 25 ezret. A hetilap netes felületét csupán egy százalékkal előzte meg a Vg.hu, melynek látogatottsága éppen hogy súrolta a 25 ezres lélektani határt. A legkisebb "veszteséget" a Heti Válasz Online szenvedte el minden portál közül, az oldal 18 százalékos mínusszal zárt, de még így is jobban teljesített, mint a meghatározó hazai site-ok. 


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Bill Gates vagy Steve Jobs?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés