Új irányt vett a Google hirdetése

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Google

2012.
03.27.
15:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az évekig tartó online reklámra való összpontosítás után a Google határozottan eltérő irányt vesz termékei promotálásában, és több pénzt költ a hagyományos hirdetésekre.

A legtöbb kiadást ugyan továbbra is az online hirdetések teszik ki a Google-nél, azonban az elmúlt egy évben a hagyományos média megjelenések is robbanásszerűen megnőttek. A vállalat hatalmas összeget fordít a tévé, magazin és újság hirdetésekre, ahol többek között a Google+-t és a Chrome-ot népszerűsíti. 2011-ben 70 millió dollárt költött tévé-hirdetésre, ami egy évvel korábban még csak 6 millió dollár volt. 

Tavaly a Google körülbelül 213 millió dollárt költött a saját termékei népszerűsítésére az Egyesült Államokban, ami a Kantar Media becslése szerint majdnem négyszerese a 2010-es költésnek. Arról nincs adat, hogy az USA-n kívül mekkora ez az összeg. 

2011-ben a Google az Egyesült Államokból származó 17,6 milliárd dollár bevételnek az 1,2%-át költötte hirdetésekre, ez az arány a Microsoftnál és az Apple-nél 1,5%.

Rob Shilkon, a Google szóvivője nem nyilatkozott a vállalat hirdetési stratégiájáról. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy iPad?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés