Új irányt vett a Google hirdetése

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Google

2012.
03.27.
15:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az évekig tartó online reklámra való összpontosítás után a Google határozottan eltérő irányt vesz termékei promotálásában, és több pénzt költ a hagyományos hirdetésekre.

A legtöbb kiadást ugyan továbbra is az online hirdetések teszik ki a Google-nél, azonban az elmúlt egy évben a hagyományos média megjelenések is robbanásszerűen megnőttek. A vállalat hatalmas összeget fordít a tévé, magazin és újság hirdetésekre, ahol többek között a Google+-t és a Chrome-ot népszerűsíti. 2011-ben 70 millió dollárt költött tévé-hirdetésre, ami egy évvel korábban még csak 6 millió dollár volt. 

Tavaly a Google körülbelül 213 millió dollárt költött a saját termékei népszerűsítésére az Egyesült Államokban, ami a Kantar Media becslése szerint majdnem négyszerese a 2010-es költésnek. Arról nincs adat, hogy az USA-n kívül mekkora ez az összeg. 

2011-ben a Google az Egyesült Államokból származó 17,6 milliárd dollár bevételnek az 1,2%-át költötte hirdetésekre, ez az arány a Microsoftnál és az Apple-nél 1,5%.

Rob Shilkon, a Google szóvivője nem nyilatkozott a vállalat hirdetési stratégiájáról. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Torrent vagy iTunes?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés