Tőzsdére megy a Groupon

Szerző: digibiz Forrás: Fox Business

Címkék: Groupon

2011.
06.03.
11:57

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Groupon hivatalosan is ismertette terveit arra nézve, hogyan kezdené meg részvényeinek nyilvános kereskedését, és válna ezzel a legújabb új generációs vállalattá aki a tőzsdére megy.

A 2009-ben  elindult közösségi vásárlásra fejlesztett Grouponnak ma 83,1 millió felhasználója van, és az idei első negyedévre 644,7 millió dollár lett a bevételük, ez majdnem több, mint tavaly egész év alatt. A látványosan fejlődő chicago-i cég, ami visszautasította a Google 6 milliárdos felvásárlási ajánlatát, még nem tisztázta milyen értékben bocsájt részvényeket a tőzsdére, csak azt hogy biztosan ott lesz hamarosan.

A LinkedIn, ami első amerikai közösségi oldalként ment a tőzsdére, hatalmas sikert produkált már kereskedésének első napján. Ez jó jel a Grouponnak és a többi közösségi hálózatnak, melyek még nincsenek a tőzsdén, hogy nagy az érdeklődés a részvényeik iránt. Bár sok szakértő attól tart, hogy ez egy újabb technológiai lufi van kialakulóban, és túlértékelik az ipar cégeit. 

Nem életlen, hogy óvatosságra intik a befektetőket a technlológiai vállalatokkal kapcsolatban, hiszen a LinkedIn-nek csak 15,3 milliárd dollár volt a profitja tavaly, 2011-re pedig veszteséget jósolnak. A Grouponnak is bár nagy bevételei voltak, azt mutatták ki, hogy az első negyedévben 113 millió dollárt azért vesztett is. Mégis, a Groupon az elsőszámú közösségi vásárló oldal, ami legnagyobb riválisának a LivingSocial-t tekinti, bár a Facebook és a Google hasonló szolgáltatásaival is versenyeznie kell.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iWiW vagy myVip?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés