Tőzsdére megy a Groupon

Szerző: digibiz Forrás: Fox Business

Címkék: Groupon

2011.
06.03.
11:57

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Groupon hivatalosan is ismertette terveit arra nézve, hogyan kezdené meg részvényeinek nyilvános kereskedését, és válna ezzel a legújabb új generációs vállalattá aki a tőzsdére megy.

A 2009-ben  elindult közösségi vásárlásra fejlesztett Grouponnak ma 83,1 millió felhasználója van, és az idei első negyedévre 644,7 millió dollár lett a bevételük, ez majdnem több, mint tavaly egész év alatt. A látványosan fejlődő chicago-i cég, ami visszautasította a Google 6 milliárdos felvásárlási ajánlatát, még nem tisztázta milyen értékben bocsájt részvényeket a tőzsdére, csak azt hogy biztosan ott lesz hamarosan.

A LinkedIn, ami első amerikai közösségi oldalként ment a tőzsdére, hatalmas sikert produkált már kereskedésének első napján. Ez jó jel a Grouponnak és a többi közösségi hálózatnak, melyek még nincsenek a tőzsdén, hogy nagy az érdeklődés a részvényeik iránt. Bár sok szakértő attól tart, hogy ez egy újabb technológiai lufi van kialakulóban, és túlértékelik az ipar cégeit. 

Nem életlen, hogy óvatosságra intik a befektetőket a technlológiai vállalatokkal kapcsolatban, hiszen a LinkedIn-nek csak 15,3 milliárd dollár volt a profitja tavaly, 2011-re pedig veszteséget jósolnak. A Grouponnak is bár nagy bevételei voltak, azt mutatták ki, hogy az első negyedévben 113 millió dollárt azért vesztett is. Mégis, a Groupon az elsőszámú közösségi vásárló oldal, ami legnagyobb riválisának a LivingSocial-t tekinti, bár a Facebook és a Google hasonló szolgáltatásaival is versenyeznie kell.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés