Többet költenek print hirdetésre mint érdemes

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: hirdetés

2011.
04.05.
09:11

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az előrejelzések szerint az online hirdetések részesedése az amerikai reklámpiacból 10 százalékkal fog nőni a következő években. Ennek ellenére az elemzők szerint a digitális hirdetésekre szánt pénz nem növekedett még olyan mértékben, hogy illeszkedjen a fogyasztási szokásokhoz.

A fő médiumokat tekintve az amerikai felnőtteknek még mindig a televíziót részesítik előnyben. Az eMarketer felmérése szerint az emberek médiára fordított idejének 42 százaléka a tévére megy el. Az internet jelenleg 25,2 százalékot kap, míg reklámpiaci részesedése csak 18,7 százalék. Eddig nyilvánvaló volt, hogy az online média nem kapja meg arányosan a piaci részesedést, ahhoz képest, mennyien használják, de most már látható, hogy az eltérés mértéke 6,5 százalék.

A mobilhasználat 8,1 százalékos szerephez jut, míg a hirdetési piacon szinte egyáltalán nem foglalkoznak vele, miközben a nyomtatott sajtóban magjelenő reklámokra többet fordítanak, mint érdemes lenne. Bár 2008 óta látványosan csökken a hagyományos sajtó szerepe a reklámpiacon, azért még mindig elég nagy részesedést kap.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Skype vagy MSN?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés