Többet költenek print hirdetésre mint érdemes

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: hirdetés

2011.
04.05.
09:11

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az előrejelzések szerint az online hirdetések részesedése az amerikai reklámpiacból 10 százalékkal fog nőni a következő években. Ennek ellenére az elemzők szerint a digitális hirdetésekre szánt pénz nem növekedett még olyan mértékben, hogy illeszkedjen a fogyasztási szokásokhoz.

A fő médiumokat tekintve az amerikai felnőtteknek még mindig a televíziót részesítik előnyben. Az eMarketer felmérése szerint az emberek médiára fordított idejének 42 százaléka a tévére megy el. Az internet jelenleg 25,2 százalékot kap, míg reklámpiaci részesedése csak 18,7 százalék. Eddig nyilvánvaló volt, hogy az online média nem kapja meg arányosan a piaci részesedést, ahhoz képest, mennyien használják, de most már látható, hogy az eltérés mértéke 6,5 százalék.

A mobilhasználat 8,1 százalékos szerephez jut, míg a hirdetési piacon szinte egyáltalán nem foglalkoznak vele, miközben a nyomtatott sajtóban magjelenő reklámokra többet fordítanak, mint érdemes lenne. Bár 2008 óta látványosan csökken a hagyományos sajtó szerepe a reklámpiacon, azért még mindig elég nagy részesedést kap.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés