Többet költenek keresési hirdetésre

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: hirdetés

2012.
04.10.
13:22

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A keresés talán nem a legizgalmasabb területe az online hirdetésnek, azonban a "legnagyobb hajtóereje a beruházás megtérülésének" - állítja az Abobe új jelentésében.

A riport 2012 első negyedét vizsgálta. Összehasonlítva a tavalyi év ugyenezen szakaszával, az Adobe szerint a keresési költés 16%-kal nőtt az Egyesült Államokban és 3%-kal az Egyesült Királyságban. A növekedés a kattintások növekedéséből származik, nem pedig az ár növekedéséből. Ugyanakkor az előző negyedévhez képest csökkent a költés, ám ez leginkább szezonális okokra vezethető vissza.

Természetesen, bár a hagyományos régi kereső hirdetési szegmens is növekszik, az újabb ágazatok, mint a mobil és a közösségi média még gyorsabban nőnek. A mobil forgalom négyszeresére nőtt, így az ebből származó költés 8%-át teszi ki az amerikai keresési költésnek, és 11%-át az Egyesült Királyságénak. Itt egyébként ez évről évre 250%-os növekedést jelent. A Facebook költés eközben 93%-kal nőtt, az elkötelezettség pedgi 176%-kal. 

A jövőt illetően azt jósolja a tanulmány, hogy az Egyesült Királyság keresési és hirdetési költése 10-15%-kal nő az év hátralevő részében, a tábla és mobil költés pedig 15-20%-kal.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés