Telítődnek a közösségi hálózatok

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com, Wikipedia.hu

Címkék: közösségi média | Facebook

2011.
03.21.
11:12

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A közösségi hálózatok lassan minden amerikai internetezőhöz eljutnak és életük szerves részei lesznek. A státusz frissítése, a kommentelés, vagy linkek megosztása barátaikkal ezeken az oldalakon milliók napi rutinjának a részévé vált.

Az eMarketer számításai szerint nagyjából 150 millió amerikai használja majd idén a közösségi oldalakat, legalább havi rendszerességgel, bármilyen eszközről. Ezzel ezek az oldalak az Egyesült Államok online közösségének 63,7 százalékához jutnak el. Viszont a nagy arányú növekedés lassan leáll, a közösségi oldalak telítődnek és 2013-ra valószínűleg 164,2 millió felhasználójuk lesz Amerikában.

Bár egyre többen regisztrálnak az idősebb korosztályokból is, a legelkötelezettebb,és legaktívabb felhasználók még mindig a fiatalok. A 45-64 éveseknek a fele, a 12-34 éveseknek pedig a négyötöde használja rendszeresen a közösségi oldalakat. De ha 18-24 évesek csoportját nézzük, ott ez az arány 90 százalék.

A következő években a közösségi oldalaknak nagy hangsúlyt kell fektetniük arra, hogy felhasználóikat még inkább elkötelezetté tegyék, egyáltalán megtartsák őket, különös hangsúlyt fektetve a 35 év feletti korosztályra. A marketingesek és médiacégek segíthetnek ebben azzal, hogy olyan felhasználói élményt biztosítanak ami miatt az internetezők kapcsolatban maradnak a közösségi hálózatokkal. Így maradhatnak ezek az oldalak érdekesek ahová a felhasználók visszatérnek információkért és tartalmakért, amiket csak ott kaphatnak meg.

2008. november 26-án elindult a Facebook magyar változata, mely hamarosan rendkívül népszerűvé vált. A fordítást magyar felhasználók végezték és ez a munka ma is folyik. A fordítói rendszerhez egy fordító alkalmazás felvételével lehet csatlakozni. A Socialbakers adatai szerint 2011 márciusában az aktív felhasználók száma Magyarország területén elérte a 2.842.400 főt. A magyar Facebook 2011 januári statisztikai adatai szerint, az akkori 2.600.680 regisztrált felhasználó közül 35% a 18 és 24 év közötti korosztályból tevődik össze. 30% tartozik a 25 és 34 év közötti korcsoportba, míg a 35 és 44 év közöttiek csupán 12%-ot birtokolnak. A fennmaradó 24%-on a 45 éven felüliek osztoznak. A nemek aránya a következő: a férfiak 48%-ban, a nők pedig 52%-ban képviseltetik magukat a rendszerben.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés