Televíziós szolgáltatást indít a Google

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Google

2012.
02.23.
16:26

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Úgy tűnik, hogy a Google is beszáll a fizetős tévé-bizniszbe.

A Wall Street Journal információi szerint a vállalat múlt héten nyújtotta be televíziós szolgáltatás elindítási kérelmét Kansas City hatóságának. Ha elfogadják, akkor a Google TV egy hónapon belül elindulhat. A csomag kínálata részben élő televíziós műsorfolyamból állna, de on-demand és online hozzáférést is biztosítana a csatornákhoz.

A WSJ forrása azt is elmondta, hogy a Google Kansas City határain kívül is tervezi a terjeszkedést, és olyan helyekre is beférkőzne, ahol a mobil és internet szolgáltató Verizon hasonló szolgáltatása is fut. A két vállalat együttműködése révén felgyorsulna a hozzáférés a fizetős tartalmakhoz.

A Google egy másik kérelmet is benyújtott arról, hogy műholdas anternna telepet helyeznének el a vállalat iowai adatközpontja közelében. Így lehetőség lenne, hogy filmeket és tévé műsorokat adjanak az új internetes szolgáltatás részeként. 

A Google sajtóosztálya egyelőre nem kívánt nyilatkozni az ügyben.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Videa vagy Indavideo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés