Tartható az online hirdetési piac növekedése

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: emarketer | marketing

2011.
07.05.
13:27

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az amerikai online hirdetési kiadások idén 20,2 százalékkal nőnek majd, az eMarketer további becslései szerint pedig ez a tendencia tartható lesz 2014-ig is.

A növekedést több dolog is elősegíti, aminek köszönhetően idén több mint 31 milliárd dolláros költés tapasztalható majd a szektorban, ami 2015-re 50 milliárd is lehet. A keresési hirdetések hozzák majd a legtöbb bevételt idén, 2,38 milliárd dollárt, de erősödik a banneres, és a videós reklámok pozíciója is.

David Hallerman, az eMarketer elemzője szerint a videós hirdetések szerepe azért növekedhet nagy mértékben, mert ez a forma nagyobb közönséget vonz, hatásos, és segíti a márka iránti elköteleződést. A helyi hirdetési piac pedig az online felé fog folyamatosan elmozdulni, ezt mutatják az International Advertising Bureau adatai is. A legtöbb kis- és középvállalkozás már nem nyomtatott újságokban akar reklámozni, hanem az interneten. A legtöbben a Google-t, a Yahoo-t, a Microsoftot, az AOL-t és a Facebook-ot választják. Így ezek a vállalatok hozzák majd a 2011-es reklámkiadás 68 százalékát.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés