Tarol a Wall Street Journal

Szerző: digibiz Forrás: Guardian

Címkék: Wall Street Journal | iPad | Kindle

2011.
03.16.
08:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A táblagépek, mint az iPad, vagy a Kindle népszerűsége 200,000 előfizetőt hozott a The Wall Street Journal-nak.

Les Hinton, az újság kiadójának vezetője elmondta, hogy csak az elmúlt 12 hónapban 120 000 ember iratkozott fel a WSJ különböző mobilos szolgáltatására, most pedig hirtelen rengetegen a táblagépes tartalmakra. Szerinte elkerülhetetlen ez a fajta migráció a sajtótermékeknél, az ő feladatuk pedig az, hogy megtalálják benne a legjövedelmezőbb utat.

Először meglepő volt, hogy a táblagépek használói hajlandóak fizetni a tartalmakért, és ráadásul ilyen nagy számban, de a WSJ gyorsan kapcsolt. Hamarabb kihasználta ezeknek az eszközöknek a nagy ütemű terjedését, mint más sajtótermékek. Az előfizetőknek pedig mindössze 3,99 dollárt kell fizetniük hetente, ha olvasni akarják táblagépeiken a lapot.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iWiW vagy myVip?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés