Tarol a Wall Street Journal

Szerző: digibiz Forrás: Guardian

Címkék: Wall Street Journal | iPad | Kindle

2011.
03.16.
08:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A táblagépek, mint az iPad, vagy a Kindle népszerűsége 200,000 előfizetőt hozott a The Wall Street Journal-nak.

Les Hinton, az újság kiadójának vezetője elmondta, hogy csak az elmúlt 12 hónapban 120 000 ember iratkozott fel a WSJ különböző mobilos szolgáltatására, most pedig hirtelen rengetegen a táblagépes tartalmakra. Szerinte elkerülhetetlen ez a fajta migráció a sajtótermékeknél, az ő feladatuk pedig az, hogy megtalálják benne a legjövedelmezőbb utat.

Először meglepő volt, hogy a táblagépek használói hajlandóak fizetni a tartalmakért, és ráadásul ilyen nagy számban, de a WSJ gyorsan kapcsolt. Hamarabb kihasználta ezeknek az eszközöknek a nagy ütemű terjedését, mint más sajtótermékek. Az előfizetőknek pedig mindössze 3,99 dollárt kell fizetniük hetente, ha olvasni akarják táblagépeiken a lapot.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés