T-Mobile és Orange házasság az Egyesült Királyságban

Szerző: KV Forrás: digibiz.hu

Címkék: mobilszolgáltató

2010.
10.13.
07:15

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Anglia két legnagyobb mobilszolgáltatója megosztja erőforrásait és három héten át tartó közös kampányt indít a közös térerőhasználat és a hálózattól független percdíj jegyében.

Az Orange által foglalkoztatott Fallon, illetve a T-Mobile UK alvállalkozójaként dolgozó Saatchi & Saatchi reklámügynökségek példa nélküli közös kampányt hoztak létre a két konkurens mobilszolgáltató számára.

Az "Everyting Everwhere" című kampány során 27 millió ügyfél számára válik lehetővé, hogy a különböző hálózatokból adódó felár nélkül, azonos díjért cseveghessen, vagy küldhessen szöveges üzenetet, mintha csak hálózaton belül tennék ugyanezt. A nagyságrendileg 4 millió angol font költségvetésű reklámkampány a online és offline felületeken egyaránt látható lesz majd a következő három hétben. A kampány fő jellemzője, hogy két különálló márka egymás mellé helyezett hirdetései társalognak majd egymással.

Például egy Orange hirdetésen az áll: "a T-Mobile ügyfelei mostantól használhatják a térerőnket", amire a testvérhirdetésen csak ennyi áll: "Dettó."  Ehhez hasonló üzenetek várhatóak még: "az Orange ügyfelek már használhatják a T-Mobile hálózatát is. Térerőfesztivál!" vagy "Ki mondta, hogy a rózsaszín nem fér össze a narancssárgával?" A kampány célja, tehát azon túl, hogy a márkák erejét együtt erősíti, magyarázatot is ad az ügyfeleknek, hogy miért vált telefonjuk véletlenszerűen a konkurens szolgáltató hálózatára. Spencer McHugh, az "Everything Everywher" kampány igazgatója elmondása szerint az Egyesült Királyság eddigi legnagyobb közös ATL kampánya jött létre. 

"Bízunk benne, hogy legújabb kampányunk alkalmas lesz rá, hogy szórakoztató módon mutassa azokat az előnyöket, amelyeket az ügyfelek az Egyesült Királyság legnagyobb távközlési vállalatának létrejöttével tapasztalhatnak majd."
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iWiW vagy myVip?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés