Az amerikaiak szívesen fizetnek a zenéért

Szerző: digibiz Forrás: emarketer.com

Címkék: digitális tartalom | internet

2011.
01.05.
13:25

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az Egyesült Államokban az internet használók kétharmada fizetett már digitális tartalomért, elsősorban zenéért vagy szoftverért, de a különböző appok is sok vásárlót vonzanak.

A Pew kutatásai szerint az internetet használó amerikaiak 65 százaléka fizetett már digitális tartalomért a neten. Ez kicsivel kevesebb, mint az a 66 százalék, akik korábban azt mondták, hogy vásároltak már valamilyen kézzel fogható tárgyat a neten keresztül.
 
A legnépszerűbb online tartalom, amiért hajlandóak fizetni az emberek holtversenyben a zene és a szoftverek. Érdekesség, hogy az e-olvasás tengerentúli sikere ellenére a válaszadóknak mindössze 10 százaléka vásárolt még csak e-könyvet. A férfiaknak és a nőknek nagyrészt hasonló vásárlási szokásaik vannak, kivéve, hogy a férfiak gyakrabban vesznek szoftvereket online. A korcsoportok nagyobb különbségeket mutatnak, a 18-49 év közötti felnőttek mindenféle tartalomért fizetettek már, míg az 50 év felettiek főleg hírekért.
 
emarketer.com

Az eMarketer szakértője szerint elsőre magas számnak tűnik az a 65 százalék, aki fizetett már digitális tartalomért, de ha jobban kielemzik az eredményeket, akkor kiderül, hogy 33 százaléknál egyik kategória sem magasabb és elég kevés válaszadó fizetett már háromnál több tartalomtípusért. A 65 évnél idősebbek 45 százaléka nem fizetett még soha internetes tartalomért. Ugyanakkor az is kiderült, hogy az átlag válaszadó havonta csupán 10 dollárt költ digitális tartalomra.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés