Az amerikaiak szívesen fizetnek a zenéért

Szerző: digibiz Forrás: emarketer.com

Címkék: digitális tartalom | internet

2011.
01.05.
13:25

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az Egyesült Államokban az internet használók kétharmada fizetett már digitális tartalomért, elsősorban zenéért vagy szoftverért, de a különböző appok is sok vásárlót vonzanak.

A Pew kutatásai szerint az internetet használó amerikaiak 65 százaléka fizetett már digitális tartalomért a neten. Ez kicsivel kevesebb, mint az a 66 százalék, akik korábban azt mondták, hogy vásároltak már valamilyen kézzel fogható tárgyat a neten keresztül.
 
A legnépszerűbb online tartalom, amiért hajlandóak fizetni az emberek holtversenyben a zene és a szoftverek. Érdekesség, hogy az e-olvasás tengerentúli sikere ellenére a válaszadóknak mindössze 10 százaléka vásárolt még csak e-könyvet. A férfiaknak és a nőknek nagyrészt hasonló vásárlási szokásaik vannak, kivéve, hogy a férfiak gyakrabban vesznek szoftvereket online. A korcsoportok nagyobb különbségeket mutatnak, a 18-49 év közötti felnőttek mindenféle tartalomért fizetettek már, míg az 50 év felettiek főleg hírekért.
 
emarketer.com

Az eMarketer szakértője szerint elsőre magas számnak tűnik az a 65 százalék, aki fizetett már digitális tartalomért, de ha jobban kielemzik az eredményeket, akkor kiderül, hogy 33 százaléknál egyik kategória sem magasabb és elég kevés válaszadó fizetett már háromnál több tartalomtípusért. A 65 évnél idősebbek 45 százaléka nem fizetett még soha internetes tartalomért. Ugyanakkor az is kiderült, hogy az átlag válaszadó havonta csupán 10 dollárt költ digitális tartalomra.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kijátszható a Facebook?

Annak ellenére, hogy szerepe egyre inkább felértékelődik, a legnépszerűbb közösségi oldal keresője egyelőre nincs felkészülve a csalásokra. Sőt, egy FB- marketinggel foglalkozó cég friss tanulmánya szerint kisebb-nagyobb trükkökkel pillanatok alatt juttatható tetszőleges rajongói oldal a találati lista élére.

Kijátszható a Facebook - kis csalással könnyű élre jutni Kijátszható a Facebook - kis csalással könnyű élre jutni

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés