Szivárványos Google

Szerző: digibiz Forrás: cnet.com

Címkék: Google

2011.
06.20.
14:18

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Bizonyos kereséseknél a Google szivárványt tesz a keresősáv végére, ezzel is jelezve, hogy a június a Meleg Büszkeség hónapja.

Amennyiben a meleg kultúrával kapcsolatos keresőkifejezést írunk be, valóban előtűnik a sáv jobb oldalán a hatszínű szivárvány, ami a meleg büszkeség jelképe. Korábban egy a keresőablak alatt hosszában elhelyezett hatszínű csíkkal jelezték ezt a hónapot. Bár a Google általában elhatárolódik attól, hogy állást foglaljon különböző szociális ügyekben, a melegek jogai mellett ilyen módon is láthatóan kiáll. 2008-ban is felléptek az ellen amikor a kaliforniai szavazók elfogadták a melegházasság tiltását.

Múlt hónapban pedig a cég egy reklámot tett közzé a Glee epizódjai alatt, a meleg öngyilkosságokkal kapcsolatban. A 90 másodperces hirdetés az "It Gets Better Project" része volt, ami azért küzd, hogy azok a fiatalok, akik felismerik másságukat, ne érezzék áldozatnak magukat. A projekt többek között az Apple, a Dell és a Microsoft támogatását is élvezte.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés