Szembemegy a reklámipar érdekeivel a Microsoft
Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal
A reklámipar felháborodott a Microsoft tervén, miszerint új böngészőjében nem lehetne nyomon követni a felhasználó internetezési szokásait, és ennek megfelelő hirdetéseket ajánlani. Ez ellentmond a jelenleg hatékony és nyereséges online hirdetési szokásoknak.
Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!
Legolvasottabb
Legfrissebb
- Fizetés helyett közvélemény kutatás? 2012. szeptember 11., kedd
- Hollywoodi nyomásra megváltoztatja a Google keresőjét 2012. augusztus 13., hétfő
- Szembemegy a reklámipar érdekeivel a Microsoft 2012. június 4., hétfő
- Egyre közösségibbek a kisvállalkozások 2012. május 15., kedd
- Elégedetlenek a Facebook hirdetői 2012. május 7., hétfő
- Új irányt vett a Google hirdetése 2012. március 27., kedd
- A fiatalok alig kattintanak 2011. október 4., kedd
- Nem érnek célba a célzott hirdetések 2011. augusztus 8., hétfő
- A cégek 80%-a már hirdet a Facebookon Amerikában 2011. augusztus 1., hétfő
- Nehézkes jelentések a reklámpiacról 2011. június 17., péntek
Hírlevélre feliratkozás
Vatera vagy Teszvesz?
Önkormányzat vs. internet
A GKIeNET magyarországi önkormányzatok körében 2008-ban készített kutatása alapján számítógéppel rendelkező önkormányzatok 67%-a rendelkezik saját honlappal. Olvassa el a teljes cikket!
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak