Stagnál az új vezetős Yahoo

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Yahoo

2012.
07.18.
16:38

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Stagnál a Yahoo második negyedéves jelentése szerint. A héten kinevezett Marissa Mayer számára komoly kihívást jelentenek a cég vegyes eredményei. A vállalat állítja, hogy a második negyedévi bevételekkel sikerült felülmúlni az előzetes várakozásokat, azonban továbbra is küzd, hogy bebizonyítsa, megállja a helyét a hirdetési piacon.

A Yahoo 2009-es keresési megállapodása a Microsofttal továbbra is alul teljesít - árulta el a konferencián Tim Morse, a Yahoo pénzügyi igazgatója, aki az új vezető helyett értékelte a negyedéves eredményeket. Mayernek nem lesz könnyű dolga a Yahoo élén, hiszen Scott Thompsontól egy, a tavalyi évhez képest igencsak stagnáló vállalatot vett át.
 
A csoport bevételei 1%-ot zuhantak 1,2 milliárd dollárra, ám az online display hirdetések szerény javulást mutattak, ami ellensúlyozza a kereső motor hirdetések csökkenését. 
 
A részvényenkénti bevétel 2 százalékot emelkedett - az előző év azonos időszakához képest - 18 centre nőtt három hónap alatt június 30-ig. 

Az átszervezési költségek 129 millió dollárra rúgtak negyed év alatt, amely így 190 millió dollárról 54,8 millióra csökkentette a Yahoo bevételét, és 4 százalékkal a készpénz állományát 2,4 milliárd dollárra. 
 
Morse szerint az elkövetkező hónapokban növelni kell a belső hatékonyságot és csökkenteni a beruházásokat a talpra állás érdekében. 
 
A Yahoo részvények 0,6 százalékot emelkedtek a tegnap délutáni órákban a New York-i tőzsdén, így 15,69 dolláron állt. Mivel az új vezérigazgató eddig nem tárgyalt Morse-zal, nem lehet tudni, milyen irányba fog lépéseket tenni a vállalat, azonban várhatóan fellendíti majd az Olimpia és az amerikai elnök választás, és az Alibaba részesedés felének értékesítése is jól halad. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Nők vagy Wikipédia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Akcióban a szezonális termékek

A webáruházak többsége nem készül külön akcióval a nyárra, inkább az őszi és téli időszakhoz hasonlóan a szezonális termékeket kínálják kedvezménnyel. Az internetes üzletek a válság miatt nem változtattak az árazási szokásaikon, azonban így is növelték vásárlóik számát.

Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés