Sokba kerütl a Facebooknak az új levelező rendszere

Szerző: digibiz Forrás: Mashable.com / Digibiz.hu

Címkék: Facebook | domain

2011.
01.12.
13:00

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nyilvánosságra hozták, hogy hány dollárt ért meg a Facebooknak tavaly novemberben az fb.com domain megvásárlása. Negyvenkétszer annyit, mint amennyit korábban a Facebook.com-ért adtak. Erre az új levelező rendszerhez van szüksége a közösségi óriásnak.

Korábban megírtuk, hogy a Facebook novemberben jelentette be, hogy e-mail szolgáltatást fognak indítani, amivel szeretnék felvenni a versenyt a Google-lel. A Facebook Messages magába foglalja majd a leveleket, az smseket, a chat-et.

Az új Facebook Messages inboxában természetesen prioritást élveznek az ismerősöktől kapott levelek, bárki mástól kapunk üzenetet, az egy "mások" mappába kerül. Azt már a felhasználó dönti el, hogy a @facebook.com végű email címére kitől kaphasson levelet, ismerőseitől, esetleg ismerőseinek ismerőseitől, vagy teljes értékű email-címként, bárkitől, aki tudja a címet.

Beszámoltak róla, hogy minden felhasználó kap egy személyre szabott user@facebook.com formátumú email címet. Azonban nem számoltak azzal, hogy a Facebook dolgozóinak már van ilyen munkahelyi email címük, ezért nekik új címre kell váltaniuk és így meg kellett vásárolják az fb.com domain-t.

Valamikor a tavalyi év folyamán nyélbe is ütötték az üzletet az American Farm Bureau Federation-nel, akik az fb.org címet használták. A non-profit szervezet éves találkozóján jelentették be, hogy az üzlettel 8,5 millió dollárt kerestek.

A hatalmas összeggel a Facebook azonban nem került a legdrágább domain-ek listájának élére. Tavaly októberben kelt el a világ legdrágább domain-je, a sex.com, ami 13 millió dollárért cserélt gazdát.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés