Sokba kerütl a Facebooknak az új levelező rendszere

Szerző: digibiz Forrás: Mashable.com / Digibiz.hu

Címkék: Facebook | domain

2011.
01.12.
13:00

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nyilvánosságra hozták, hogy hány dollárt ért meg a Facebooknak tavaly novemberben az fb.com domain megvásárlása. Negyvenkétszer annyit, mint amennyit korábban a Facebook.com-ért adtak. Erre az új levelező rendszerhez van szüksége a közösségi óriásnak.

Korábban megírtuk, hogy a Facebook novemberben jelentette be, hogy e-mail szolgáltatást fognak indítani, amivel szeretnék felvenni a versenyt a Google-lel. A Facebook Messages magába foglalja majd a leveleket, az smseket, a chat-et.

Az új Facebook Messages inboxában természetesen prioritást élveznek az ismerősöktől kapott levelek, bárki mástól kapunk üzenetet, az egy "mások" mappába kerül. Azt már a felhasználó dönti el, hogy a @facebook.com végű email címére kitől kaphasson levelet, ismerőseitől, esetleg ismerőseinek ismerőseitől, vagy teljes értékű email-címként, bárkitől, aki tudja a címet.

Beszámoltak róla, hogy minden felhasználó kap egy személyre szabott user@facebook.com formátumú email címet. Azonban nem számoltak azzal, hogy a Facebook dolgozóinak már van ilyen munkahelyi email címük, ezért nekik új címre kell váltaniuk és így meg kellett vásárolják az fb.com domain-t.

Valamikor a tavalyi év folyamán nyélbe is ütötték az üzletet az American Farm Bureau Federation-nel, akik az fb.org címet használták. A non-profit szervezet éves találkozóján jelentették be, hogy az üzlettel 8,5 millió dollárt kerestek.

A hatalmas összeggel a Facebook azonban nem került a legdrágább domain-ek listájának élére. Tavaly októberben kelt el a világ legdrágább domain-je, a sex.com, ami 13 millió dollárért cserélt gazdát.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú a Jujj.hu eladásáról

A hazai online videózásnak és a netes közösségeknek bőven van hová fejlődnie. Az ezekben rejlő lehetőségekről, a nagy bevásárlásokról és portfólióbővítésről beszélgettünk Holman Endrével, a juj.hu-t és Cotcot.hu-t nemrég megvásárló Generál Média ügyvezetőjével. Olvassa el a teljes cikket!

Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés