Sokat facebookozunk, de nem tudunk róla

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Facebook | felmérés

2012.
06.07.
15:41

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A felhasználók észre sem veszik, hogy egyre többet facebookoznak - ez derült ki egy vélemény alapú felmérésből, amit később összehasonlítottak a számszerű adatokkal. A megkérdezettek nagy része nem értesült arról, hogy a cég papítjainak árfolyama zuhanni kezdett a piacra lépést követően.

A Reuters felmérése szerint az emberek 34%-a azt hiszi, hogy fél évnél kevesebb ideje használja a Facebookot, amit unalmasnak találnak, és szeretnének minél kevesebb időt tölteni rajta. Ennek ellenére a Nielsen adatai azt mutatják, hogy ebben az időszakban egy felhasználó átlag 7 óra 9 percet facebookozott márciusban, áprilisban pedig már 7 óra 10 percet. Ugyanakkor a Reuters felmérés szerint ötből négyen gondolják úgy, hogy még sosem vásároltak semmit a közösségi hálózat hirdetéseinek vagy ajánlásainak hatására, azonban ez azt jelenti, hogy 20% igen.

A Reuters a felméréséhez mindössze 800 felhasználót vett alapul, ami igencsak karcsú a 900 milliós Facebook bázishoz képest. A megkérdezettek közül sokan úgy vélik, hogy a közösségi hálózat tőzsdei mélyrepülését az okozta, hogy túl magasra értékelték a papírok árát, ám a NASDAQ is hibáztatható. Az átlag ember nem is észlelte, hogy a Facebook részvények ára zuhanni kezdett a tőzsdére lépés után, ám a megkérdezettek 44%-a mondta azt, hogy a bukás hatására kevésbé kedvelik a Facebookot. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés