Sokat facebookozunk, de nem tudunk róla

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Facebook | felmérés

2012.
06.07.
15:41

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A felhasználók észre sem veszik, hogy egyre többet facebookoznak - ez derült ki egy vélemény alapú felmérésből, amit később összehasonlítottak a számszerű adatokkal. A megkérdezettek nagy része nem értesült arról, hogy a cég papítjainak árfolyama zuhanni kezdett a piacra lépést követően.

A Reuters felmérése szerint az emberek 34%-a azt hiszi, hogy fél évnél kevesebb ideje használja a Facebookot, amit unalmasnak találnak, és szeretnének minél kevesebb időt tölteni rajta. Ennek ellenére a Nielsen adatai azt mutatják, hogy ebben az időszakban egy felhasználó átlag 7 óra 9 percet facebookozott márciusban, áprilisban pedig már 7 óra 10 percet. Ugyanakkor a Reuters felmérés szerint ötből négyen gondolják úgy, hogy még sosem vásároltak semmit a közösségi hálózat hirdetéseinek vagy ajánlásainak hatására, azonban ez azt jelenti, hogy 20% igen.

A Reuters a felméréséhez mindössze 800 felhasználót vett alapul, ami igencsak karcsú a 900 milliós Facebook bázishoz képest. A megkérdezettek közül sokan úgy vélik, hogy a közösségi hálózat tőzsdei mélyrepülését az okozta, hogy túl magasra értékelték a papírok árát, ám a NASDAQ is hibáztatható. Az átlag ember nem is észlelte, hogy a Facebook részvények ára zuhanni kezdett a tőzsdére lépés után, ám a megkérdezettek 44%-a mondta azt, hogy a bukás hatására kevésbé kedvelik a Facebookot. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Itthon a repülőjegyek és hotelek árait összevető szájtok kora még nem jött el, de a műszaki cikkek, újabban pedig a drogériai termékek és élelmiszerek árai már számtalan portálon összemérhető. Megnéztük, hogyan és milyen elszámolás alapján működnek ezek az oldalak.

Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés