Sok cég fél a közösségi médiától

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: közösségi média | médiafigyelés

2011.
02.07.
12:33

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A cégeknek manapság nagy hangsúlyt kell fektetniük a közösségi médiára és a figyelésre. Az InformationWeek Analytics felmérése szerint a legtöbb vállalat viszonylag gyenge technikai megoldásokban bízik a közösségi média figyelés terén, és nincs stratégiájuk az ügyfeleknek adott válaszokra.

A vállalatok többsége a Google Alerts-et, és az ehhez hasonló szolgáltatásokat használja. Ennek segítségével egy-egy általuk megadott szóval kapcsolatos hivatkozásokat csokorba gyűjtve, jelentés formájában kapják meg, általuk ütemezett gyakorisággal. Érdekes, hogy majdnem ugyanennyien nem tudták, hogy mit használnak (vagy talán nem is használnak).

emarketer.com

Majdnem egyharmaduk kizárólag hivatalos közleményeket posztol a közösségi oldalakra, és több mint egynegyedük gondolja helytelennek a dolgozói kommenteket. Azonban sokuk nem készült fel a külső hozzászólásokra: csupán 21 százalékuk reagál a panaszokra az e-kereskedelmi oldalakon, és ennél is kevesebben tudják, hogyan reagáljanak rá a Facebookon vagy a Twitteren.

emarketer.com


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Nők vagy Wikipédia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nagyító alatt a televíziós weboldalak

A hazai tévés weboldalak piacán a kereskedelmi tévék a tartalomszolgáltatás terén még gyerekcipőben járnak, de a közösségi megoldásokban rejlő lehetőségeket egyre inkább igyekeznek kihasználni. Az MTV.hu mindkét fronton jó példát állít, közösségi szinten a dél-afrikai vébével vettek friss lendületet. Üde színfolt az Origo két új tévés weboldala is.

Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés