Sok cég fél a közösségi médiától

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: közösségi média | médiafigyelés

2011.
02.07.
12:33

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A cégeknek manapság nagy hangsúlyt kell fektetniük a közösségi médiára és a figyelésre. Az InformationWeek Analytics felmérése szerint a legtöbb vállalat viszonylag gyenge technikai megoldásokban bízik a közösségi média figyelés terén, és nincs stratégiájuk az ügyfeleknek adott válaszokra.

A vállalatok többsége a Google Alerts-et, és az ehhez hasonló szolgáltatásokat használja. Ennek segítségével egy-egy általuk megadott szóval kapcsolatos hivatkozásokat csokorba gyűjtve, jelentés formájában kapják meg, általuk ütemezett gyakorisággal. Érdekes, hogy majdnem ugyanennyien nem tudták, hogy mit használnak (vagy talán nem is használnak).

emarketer.com

Majdnem egyharmaduk kizárólag hivatalos közleményeket posztol a közösségi oldalakra, és több mint egynegyedük gondolja helytelennek a dolgozói kommenteket. Azonban sokuk nem készült fel a külső hozzászólásokra: csupán 21 százalékuk reagál a panaszokra az e-kereskedelmi oldalakon, és ennél is kevesebben tudják, hogyan reagáljanak rá a Facebookon vagy a Twitteren.

emarketer.com


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés