Sok cég fél a közösségi médiától

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: közösségi média | médiafigyelés

2011.
02.07.
12:33

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A cégeknek manapság nagy hangsúlyt kell fektetniük a közösségi médiára és a figyelésre. Az InformationWeek Analytics felmérése szerint a legtöbb vállalat viszonylag gyenge technikai megoldásokban bízik a közösségi média figyelés terén, és nincs stratégiájuk az ügyfeleknek adott válaszokra.

A vállalatok többsége a Google Alerts-et, és az ehhez hasonló szolgáltatásokat használja. Ennek segítségével egy-egy általuk megadott szóval kapcsolatos hivatkozásokat csokorba gyűjtve, jelentés formájában kapják meg, általuk ütemezett gyakorisággal. Érdekes, hogy majdnem ugyanennyien nem tudták, hogy mit használnak (vagy talán nem is használnak).

emarketer.com

Majdnem egyharmaduk kizárólag hivatalos közleményeket posztol a közösségi oldalakra, és több mint egynegyedük gondolja helytelennek a dolgozói kommenteket. Azonban sokuk nem készült fel a külső hozzászólásokra: csupán 21 százalékuk reagál a panaszokra az e-kereskedelmi oldalakon, és ennél is kevesebben tudják, hogyan reagáljanak rá a Facebookon vagy a Twitteren.

emarketer.com


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés