Saját pénzből kampányol a Szerencsejáték Zrt. a játékszenvedély ellen

Szerző: digibiz

Címkék: Szerencsejáték Zrt.

2010.
11.25.
12:12

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

bla

A Szerencsejáték Zrt. honlapján a nemrég indított Maradjon játék! című társadalmi felelősségvállalási kampány fogadja a játékosokat, mellyel a felelős játékszervezői hozzáállásukat szeretnék tudatosítani. Mindemellett igyekeznek minél több információt és eszközt adni a felelős játékhoz, hogy a játékosok ne verjék el a pénzüket. Ez némi ellentmondást von maga után a cég érdekei szempontjából, ám holnapjukon megemlítik, hogy még akkor is fontosnak tartják mindezt, hogyha azzal rövidtávon el is veszítenek bizonyos bevételeket.

A kampánnyal kapcsolatban felkerestük a Szerencsejáték Zrt.-t, aminek kommunikációs szóvivője, Tulik Ágnes kérdésünkre elárulta, hogy a "Maradjon Játék!" szlogen a kampány után beépül cégük arculati elemei közé, és ezen a néven már egy új internetes portál is elérhető. Hozzátette, hogy nem csak a megelőzésre koncentrálnak, hanem ha már megtörtént a baj, és valaki játékfüggővé vált, akkor is tudnak segíteni a szakszerű kezelés megtalálásában. 

A vállalat előzetes közvélemény kutatást végzett a kampány kezdeti szakaszában, és a befejezés után, tehát 2011 január-február körül ismét készítenek egyet. Ezeket majd összevetik egymással és pontos adatokat csak akkor fognak megtudni a kampány sikerességéről. Ugyanakkor vidéken folyamatosan road show találkozókat tartanak, és ezen alkalmakkor általában kedvező visszajelzést kap a kampány.
"Más kérdés, hogy a Szerencsejáték Zrt. egyéb tevékenységeiről, a konkrét játékokról, nyereményekről, sorsolásokról itt is megkapjuk a leggyakoribb kritikákat." - tette hozzá a szóvivő.

A pókeroldalak kényes kérdéskört alkotnak, mert jelenleg csak külföldi oldal érhető el belőlük, ugyanis nincs olyan szervező, aki ilyen tevékenységre engedélyt kapna Magyarországon. Az emberek mégis szeretik a pókerjátékot, de ez rengeteg jogi kockázatot von maga után, hiszen ha valaki nem kapja meg a nyereményét, nem perelheti magyar bíróságon.

A kampány nem csak az Internetes oldalból áll, hanem például a tv- és rádióhirdetések mellet buszokon, villamosokon is megtalálható. Sőt, szakértői beszélgetéseket és sajtótájékoztatókat is szerveznek a témában.

"A költségekről tételes összesítést valószínűleg csak a jövő év elején, a kampány lezárásakor tudnánk mondani." - mondta a szóvivő, majd hozzátette, hogy külső támogatást nem kaptak, de nem is kértek, mert véleményük szerint nincs kitől.



    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés