Saját applikáció boltot nyit a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: Facebook

Címkék: Facebook

2012.
05.14.
14:05

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Néhány napja bejelentette a Facebook, hogy saját applikáció boltot fog nyitni, az App Centert, amely segítségével könnyebben meg lehet találni a facebookos, webes és mobil alkalmazásokat. A vállalat a tőzsdére lépés előtt bizonyítani szeretné, hogy megvan a válasza a hirdetési piacon tapasztalható visszaesésre.

A héten a tőzsdére készülő Facebookról az elmúlt hetekben számos negatív elemzés jelent meg, amelyek megkérdőjelezték a cég üzletpolitikáját. A közösségi oldal eközben igyekszik pozitív bejelentésekkel bombázni a piacot, ilyen volt az Instagram képmegosztó felvásárlása és most az App Center újbóli elindítása. A tervek szerint az applikációknak komoly előírásoknak kell megfelelniük, és a közösségi hálózat fenntartja a jogot, hogy a nem elég magas színvonalú alkalmazásokat utólag eltávolítsa.

A Facebook útmutatója nem olyan kiterjedt, mint az Apple-e, de ugyanazt a cél szolgálja: biztosítja a felhasználói élményt és kizárja az ízléstelen, nem kívánatos alkalmazásokat. 

Ez az oldal második kísérlete arra, hogy egy központi app-tárat hozzon létre. 2009-ben indult el az App Directory, azonban nagyon kevés appot találtak meg ezen keresztül a felhasználók. A mostani éppen ezért a keresésekre fog fókuszálni.

Emellett a Facebook fizetős applikációk elindítását is tervezi, ez azonban egyelőre tesztelés alatt áll. Az App Center elindítása egyben válasz arra a trendre is, amely azt mutatja, hogy az okostelefonok előretörésével a klasszikus hirdetési formák egyre inkább háttérbeszorulnak, a szolgáltatóknak új bevételi lehetőségeket kell találniuk. Az egyik megoldás az alkalmazás boltok megnyitása és fizetős alkalmazások elindítása.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés