Rendszeresen böngészünk külföldi oldalakat

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: internet | weboldal

2011.
05.25.
14:59

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az európai vállalkozók számára az egyik legnagyobb akadály hogy üzleti tevékenységet folytassanak az európai országokban, a nyelv. Az Európai Unió legutóbbi EuroBarometer felmérése is azt sugallja, hogy a tartalom lokalizálása lehet a siker kulcsa, míg a weboldalak angol verziójának megléte csak kis mértékben segít.

Nem meglepően az európai internetezők 90 százaléka a saját nyelvén futó oldalakat választja, ha erre van lehetősége, 53 százalékuk böngészi az oldalak angol nyelvű verzióját, ha csak olyan van. 44 százalék azonban még ilyenkor is azt gondolja, hogy fontos információkról marad le, ha egy tartalom nem elérhető anyanyelvén. Romániában vagy Bulgáriában ez az arány 51 százalék.

Az EU 27 országából 23-ban böngésztek a netezők külföldi oldalakon. Magyarországon, Cipruson, Görögországban, vagy Máltán a felhasználók 90 százaléka is folyamodott ilyenhez, hogy számára érdekes tartalmakat találjon. Az olaszok, csehek, írek és angolok nagy része azonban csak saját nyelvén olvassa a weblapokat, az arány 52 és 83 százalék között van. 

Ha azt nézzük, mitután kerestek az emberek idegen nyelveken, akkor a turizmust és a híreket lehet kiemelni. Sokan az online vásárlás miatt is külföldi oldalakat kerestek fel, de főleg a kisebb országokban. Mindössze a válaszadók 18 százaléka vásárolna szívesen idegen nyelvű oldalakon.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés