Rákapcsolt a Mail.ru

Szerző: digibiz Forrás: FinancialTimes.com

Címkék: Mail.ru

2011.
09.01.
14:42

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az orosz Mail.ru, aminek a Facebook-ban és a Grouponban is van részesedése, már az első hat hónapban megduplázta várható profitját.

Korábban csak negyven százalékos értéknövekedést vár a cég, most azonban, így az első félév után már ötven százaléknál tartanak. Dmitry Grishin, a Mail.ru vezérigazgatója szerint a vállalat sikere az egész orosz internet piac sikerének tudható be, ahol várhatóan idén megduplázódik az online hirdetések forgalma. 2016-ra pedig 150 százalékkal lesz nagyobb a mostaninál, a Uralsib Capital szerint. Grishin úgy látja jelenleg az orosz és a kínai online piac fejlődik a leggyorsabban, és abban van a legtöbb pénz. A Mail.ru ráadásul elég jó helyzetben van Oroszországban, mert e-mail, közösségi oldal, és üzenetküldő szolgáltatása is van, és mindegyik vezető az országban. Jelenleg azon dolgoznak, hogy minél jobban összekapcsolják ezt a három szolgáltatást, és megőrizzék központi pozíciójukat.

Míg korábban 51,2 millió dolláros profitra számított a vállalat, addig most már 106,1 milliót várnak ettől az évtől, adózás előtt, mert például az eladások is 65 százalékkal emelkedtek, az online hirdetésekből származó bevételek pedig 78 százalékkal, és ezt 84,8 millió dollárra becsülik jelenleg. Ez a növekedés egyébként megegyezik az orosz online piac várható erősödésével.

Grishin elmondta, hogy a Mail.ru folyamatosan új fejlesztéseken dolgozik, most éppen egy új hirdetési eszközön munkálkodnak, a Targeten, amely személyre szabja a felhasználóknak a reklámokat a képeik, és barátaik alapján.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Céges honlap vagy blog?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés