Összefogott a Facebook a sajtószabadságért

Szerző: digibiz Forrás: Facebooker.hu

Címkék: Facebook

2011.
01.06.
17:48

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Múlt héten a Facebookon a médiatörvény ellen tiltakozó csoport kapta a legtöbb lájkot, de emellett a ValóVilág és az X-Faktor is jelentősen bővítette rajongói táborát.

Az ImageFactory által készített lista szerint a múlt héten a Facebookon az új magyar médiatörvény foglalkoztatta leginkább a felhasználókat. A törvény ellen létrehozott Egymillióan a magyar sajtószabadságért elnevezésű csoport kapta a legtöbb lájkot a héten, 10 735-en csatlakoztak hozzá ebben az időszakban. Arányaiban azonban a második helyen álló Bátor Tábor érte el a legnagyobb növekedést, 87,7 százalékos növekedéssel. Ezt követi harmadikként az I love Balaton csoport, majd a ValóVilág és ötödik helyre jutott az X-Faktor győztese, Vastag Csaba rajongói oldala.

facebooker.hu

A már említett Bátor Tábor és Egymillióan a magyar sajtószabadságért csoport után harmadikként a Marionnaud Parfüméria érte el a legnagyobb növekedést, majd a ValóVilág műsora és ötödikként a Barbee néven futó fiatal énekesnő.

Facebooker.hu

Úgy tűnik, hogy a magyarok nagyon édesszájúak, a csokoládénak több, mint 127 ezer rajongója van, a Milka csokoládé 12. helyezett, a Túró Rudi 20., míg a Milka másik rajongói csoportja a 34. helyen szerepel majdnem 100 rajongóval. A technikai csoportok közül mindössze a T-Mobile Hungary-nak sikerült bejutni az első 40 legtöbb lájkot kapó csoport közé, huszonharmadikként.


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés