Oroszországban fizetnek a legtöbbet egy kattintásért

Szerző: digibiz

Címkék: Facebook | Socialbakers

2011.
02.23.
19:25

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook nemzetközi hirdetési árait böngészve szembesülhetünk azzal, hogy a magyar piacon a legolcsóbb egy átkattintás alapú kampány, a socialbakers.com kimutatása alapján. Aki itthon hirdet a közösségi oldalon tudhatja, hogy ennél alacsonyabb árakat is el lehet érni.

Magyarországon mindössze 25 dollárcentbe kerül egy kattintás (CT), ugyanannyiban mint Moldovában, Palesztinában és Francia-Guayanán.

De érdemes átnézni az első tíz helyezettet, azokat a piacokat, ahol a legtöbbet kell fizetni akkor, ha egy olvasó a hirdetésre kattintva jut a hirdető oldalára. Oroszországban a legdrágább egy kattintás, több mint egy dollárt kérnek érte, valószínűleg ez részben az alacsony Facebook penetrációnak köszönhető, alig 4 millió felhasználó van a 280 milliós országban. Itt egyébként a legnagyobb különbség a megjelenítés és a CT alapú árak között, ez utóbbi 60 dollárcenttel kerül többe.

Kuwait helyezése az ország gazdasági erejét ismerve nem nagy meglepetés, Dánia a bronzérmes még mindig egy dollár feletti árral, a nyolcadik helyezett Egyesült Királyságban 20 dollárcenttel olcsóbb a kattintás, ami Európán belül komoly árkülönbséget jelent.




A negyedik helyezett dél-afrikai magas CT ártól arányaiban nagyon elmaradnak a megjelenés alapú árak, 60 dollárcent a különbség. Valószínűleg ott is nehezen törhető le a kattintás alapú elszámolásba vetett hirdetői bizalom. A listán még a 10. helyezett Új-Zélandnak is 82 centes CT árai vannak.

A listát Szomália zárja 6 dollárcentes árral, de a lista végén szerepel  Montenegró, Madagaszkár és Seychelle-szigetek is.

A Facebook használók ugyanakkor kifejezetten keveset kattintanak, derült ki egy a napokban megjelent amerikai kutatásból.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés