Oroszországban fizetnek a legtöbbet egy kattintásért

Szerző: digibiz

Címkék: Facebook | Socialbakers

2011.
02.23.
19:25

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook nemzetközi hirdetési árait böngészve szembesülhetünk azzal, hogy a magyar piacon a legolcsóbb egy átkattintás alapú kampány, a socialbakers.com kimutatása alapján. Aki itthon hirdet a közösségi oldalon tudhatja, hogy ennél alacsonyabb árakat is el lehet érni.

Magyarországon mindössze 25 dollárcentbe kerül egy kattintás (CT), ugyanannyiban mint Moldovában, Palesztinában és Francia-Guayanán.

De érdemes átnézni az első tíz helyezettet, azokat a piacokat, ahol a legtöbbet kell fizetni akkor, ha egy olvasó a hirdetésre kattintva jut a hirdető oldalára. Oroszországban a legdrágább egy kattintás, több mint egy dollárt kérnek érte, valószínűleg ez részben az alacsony Facebook penetrációnak köszönhető, alig 4 millió felhasználó van a 280 milliós országban. Itt egyébként a legnagyobb különbség a megjelenítés és a CT alapú árak között, ez utóbbi 60 dollárcenttel kerül többe.

Kuwait helyezése az ország gazdasági erejét ismerve nem nagy meglepetés, Dánia a bronzérmes még mindig egy dollár feletti árral, a nyolcadik helyezett Egyesült Királyságban 20 dollárcenttel olcsóbb a kattintás, ami Európán belül komoly árkülönbséget jelent.




A negyedik helyezett dél-afrikai magas CT ártól arányaiban nagyon elmaradnak a megjelenés alapú árak, 60 dollárcent a különbség. Valószínűleg ott is nehezen törhető le a kattintás alapú elszámolásba vetett hirdetői bizalom. A listán még a 10. helyezett Új-Zélandnak is 82 centes CT árai vannak.

A listát Szomália zárja 6 dollárcentes árral, de a lista végén szerepel  Montenegró, Madagaszkár és Seychelle-szigetek is.

A Facebook használók ugyanakkor kifejezetten keveset kattintanak, derült ki egy a napokban megjelent amerikai kutatásból.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Origo vagy Index?

További villámkérdések  Szavazás állása

A Netrisk.hu megéri a pénzét?

A tavalyi évben közel 1,4 milliárd forintos árbevételt produkáló Netrisk.hu többségi tulajdonát a napokban szerezte meg az Enterprise Investors, több mint 6 milliárd forintért. Az üzlet nem csak az évi több száz millió forintos osztalékért érte meg.

Brutális növekedés a Netrisknél Brutális növekedés a Netrisknél

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés